Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Exaaaaaaam ? Go away laah x)


Annyeonghaseyo Chingu & Asslamualaikum Semua .

Banyak blog cakap pasal Mid year exam kan ? Hee . nak join jugak boleh ? kekeke . Sebelum tu korang baca tak entry sebelum ni ? Yang pasal copycats tu dia dah tukar URL blog dia kan dah cakap mesti dia tukar punya ! Nak tau link blog dia yang baru ? Ni dia , http://singledoubleshit.blogspot.com/  kalau free tengoklah blog dia tau (: Header dia dah buang tapi kat sidebar tu belum buang . grr , tapi tak pe gambar Gikwang tu ke blog aku . kekeke .

Back to main topic , exam dah nak dekat ! Eh kau baca buku tak lagi ? Aku ? Kau tengok muka aku ni macam rajin sangat ke nak baca buku tu ? huh . sure mak ayah akau pelik kalau aku baca buku -.- Akulah paling malas nak baca buku . kekeke . Tapi aku tak tau exam mula minggu ni ke atau minggu depan sebab hari Rabu minggu lepas aku tak datang sekolah . hihi . Malas aku nak tanya kawan aku minggu ni dah exam ke belum . Tapi cikgu Math aku kata minggu ni minggu ulang kaji dengan cikgu . So , maybe minggu depan kot exam . Malasnya T______T

Tak pek tak pek . Lepas exam cuti 2 minggu . Yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ! Lepas tu mesti dapat kerja sekolah mengalahkan gunung everest . Takpe nanti aku buat awal awal so nanti boleh on . Tapi minta minta cikgu Bahasa Melayu dengann Bahasa Inggeris tak bagi banyak kerja sekolah bila cuti nanti . Cikgu BM dengan BI selalu bagi kerja sekolah berlambak . Sakit mata aku tengok kerja skeolah yang berlambak gila tuuuu . Gikwang help meeeeeeeeeeee xD

Kan best kalau ada KPOP exam ? Aku gerenti aku dapat markah cemerlang gemilang punyalahh . Mesti ayah dengan mak aku bangga , yang BM , BI , Math dengan Science maybe pun boleh dapat cemerlang gemilang kot tapi tak janji kat Math . aku benci gila Math . Haritu aku main dengan Raara A.K.A opah ku yang tecintaaa kami main KPOP exam tapi kejap je . sebab soalan dia tak mencabar . ceh ayat tak boleh blaa -.- Macamlah aku pandai sangat KPOP semua mende nih ? Petang tadi terbaca blog kawan aku , Tiyka dia tules banyak yang aku betul dalam KPOP exam dengan Raara padahal soalan satu jea . kekeke . kelakarlah . hee . Esok opah aku tak boleh on dah sebab kena study . dia nak target A untuk Add Maths . Fighthing opaah ! Lebiuu . buat baik baik . jangan asyik ingat kat atok jeaa (:

Okaylah semua kena buat kerja sekolah Math ni . Mak aku dah membebel .
Jaga blog ni baik baik ! Kalau tidak I gigit bontot you !
Annyeong chingu ;)
written by me Tuesday, May 10, 2011 5:19 AM