Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Copycat tiru header aku atau dia ambik header aku ?!

Annyeonghaseyo chingu & Asslamualaikum semua .

Tadi Ct check chatbox then ade orang kata satu blog ni header dia macam Ct . Nama orang yang report kat Ct tu Ham , Kamsa Ham . Tq tau sebab report kat Ct .

Btw , aku nak ucapkan tahniah kat kau Alia sebab akulah blog kau jadi popular nanti , popular dengan menjadi copycat . So Tahniah yaa . Korang nak tengok blog dia ? Tengok sini http://lovewithwaterhoho.blogspot.com/
tengoklah , cantik gilaa blog dia . sampai aku pun tak terkata nak kata apa buka buka header blog aku wahh panas bebb . Kalau lambat nak load kat blog dia sampai tak boleh tengok blog dia , meyh aku tunjuk header dia yang lawaa tuu !

*click untuk bagi giant*

cun tak header dia tu ? Kate je bieber fever tapi kenapa tak letak gambar Justin Bieber kau tu kat header kau tu hah ? Gikwang aku jugak kau nak ambik . Taekwando nak ? Heyaaa ! Jom kita tengok perbezaan header dia dengan header aku .

*click untuk bagi giant*


Sikit jea perbezaannya dia cuma delete URL blog aku je -,- yang gambar Gikwang tu nampak sangat dia copy aku sebab shadow belakang gambar tu tak berubah apa-apa pun ? Pandai kau gelentong aku ye ? Oh ya , aku tau mesti lepas baca entry ni dia akan tukar URL blog dia so aku rasa aku patut letak link Facebook dia jugak manala tau berguna ke , dia siap add aku kat facebook . haha . Nasib aku jarang blogwalking kalau selalu dah lama aku serang kau . Ni link facebook dia http://www.facebook.com/BrunoCodyBieberKnight . Puas hati aku . Senang sikit tak payahlah aku pendam kat hati aku ni . Tahniah lagi sekali ya cik Alia blog & facebook kau dah popular disebabkan aku :D Lepas ni jadi copycat lagi taau . sayang kau .

wait wait , aku terlupa nak check dia punya sidebar dia tiru aku jugak ! tak gunaa ! dia tiru yang ni :
Photobucket
Lee Gikwang . 21 years old . 30/3/1990 . Married to Alia Bieber Gikwangie . Married since last year . Ilovehimsomuch ♥

Dah la link pun ke blog aku , serios kau ni memang bodh ! Kau cuma ubah Alia Bieber Gikwanggie ajekan ? btw gamabr Gikwang tu kau tak reti cari sendiri ke ? serios kau ni permpuan sial lah ! FUCK YOU BITCH !

P/S : Aku tak pergi sekolah sebab cuti peristiwa Hari Kantin , kekeke . Semalam Hari Kantin Best :P Tapi ada budak drjh 1 kena langgar dengan cina , cina tu lari . kepala budak tu pecah kawan aku kata dia dah tak ada . Mari kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah kepada budak tu  
written by me Sunday, May 8, 2011 7:34 PM