Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Ayah kata boleh pergi showcase beast tapi dengan dua syarat :(

*ni rambut baru b2st , serios rambut gikwang hodoh tapi hyuseung lagilah terokk*

Annyeonghaseyo chingu & Asslamualaikum semua

Masih ingah entry yang lepas ? Ala yang pasal Showcase BEAST tu ? Tak ingat ? Pergi SINI . Yeah , aku pujuk ayah aku kata nak pergi showcase beast . And know what ? Ayah aku bagi ! Tapi ada dua syarat . Nak tau ? baca kat bawah tuu .

Ayah aku kata kena dapat top 5 dalam exam and ayah aku suruh dapat 100% untuk Math . Ayah aku suka math sebab tu suruh aku dapat 100% dia nak anak anak dia pandai Math . so ikut je lah . Demi Showcase BEAST . aku takut gila kalau aku tak boleh dapat 100% untuk math and tak dapat top 5 :(

14/5/2011 - hari ahad lepas kakak aku bagi latihan math . Senang je . Dia bagi soalan bahagi dengan darab pastu campur dengan tolok dan campur . Dia kata setiap hari kena ada 100 soalan . Kalau bagi 10 je macam mana nak dapat 100% kan ? So aku kena banyak buat latihan . Haihh . susah la macam nie . tak pelah demi Showcase BEAST , Fightingg !

15/5/2011 - kakak aku bagi soalan bahagi dengan darab dia bagi campur campur so aku ingat semua bahagi je lah tapi ada jugak darab . so moral nya ialah tengok dulu simbol soalan tu baru jawab soalan jangan nak cepat je sampai tak ingat teknik menjawabnya last last sapa yang susah ? anda jugak . dapat telur ayam je .

Serios semalam aku tension gila babenggg ! Semuanya salah sebab tak tengok simbol dulu . Tapi nasib soalan darab sikit je kalau banyak mesti semua telur ayam . huhu . semalam sempat buat 25 soalan je kot . Then lepas habis menjawab kesemua soalan ada benda yang bagi aku naik hangin . Tapi ini hal peribadi . Harus dirahsia kan (: Mianhae :'/

__________________________________________________________________

Lepas habis benda yang bagi aku stress tu aku makan Nasi Daging Merah dengan kakak aku kami sembang pasal Beast kami cakap macam macamlah . bestt gilaa lah . Kami makan 3 pinggan sedap wokk ~ Lepas habis makan semua tu kami masuk bilik memain then kami buat senaman . Tak larat gilaa . Tak tau nama senaman tu apa . hihi .

Then kami buka lagu Breath best gilaa . masa dorang nyanyi Breath in breath out tu kami buat macam kat Oh! My School masa Gikwang jadi tetamu khas masa dorang kena teka lagu korean then dalam tu dia kena jugak yang menari nari tu . Then kami buat tarian masa Joon dengan Gikwang menyanyi lagu breath , yang Joon tonggek tonggek tu , hahaha .

10 days things challenge

Tadi aku blogwalking kat blog Myza ternampak benda nie . Aku pun nak try lah . hee .

day one : 10 things about you
day two : 10 things you love
day three : 10 things you hate
day four : 10 things you want to say to one person
day five : 10 wishes
day six : 10 items you can’t live without
day seven : 10 important people
day eight : 10 of your favourite songs
day nine : 10 ways to win your heart
day ten : 10 final words


Okaylah semua . Nak makan mee segera . sedaap ~ By the way , korang doakan ct dapat 100% and dapat top 5 dalam exam ek :) Kerja sama anda amat dihargai (:
written by me Monday, May 16, 2011 2:43 AM