Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Hidden Track Romance


Asslamualaikum & Hello. Weh korang tahu tak yang pasal chunji join dating show tu? Aku tau pasal benda ni pada pukul 1.21 pagi harini. Acece ayat -.-' Time tu aku tengah tgk B1A4 God of cookery then tetiba aku rasa nk bukak fb then aku bukaklah whoopers then aku tgh dhilah ade post bende alah ni "HELP ME! D: i am so confused. what is happening? is Chunji dating that ulzzang girl? is it a dating show? omg ;___; [cr tumblr] //apa ni weh ? betul ke ? amende ni ? -.-' LOL\\" then Jojo komen haah bla bla. Aku nak type 'ulzzang mana' pun jadi 'ULLZAANAGHBDSHB WGRIRL MANA' sebab gelabah semacam aku type pun tak betul -.-


Yang gambar chunji tu, tempat diorang date. Aaaa mesti restuarant mewah. Perempuan tu habis kan duit chunj!!! cis. And and and and T__________T bunga tu bunga tu.... bunga tu... chunji yang bagi kat perempuan tu ;-; Forever saddeu lyfeu. Haaa yg gmbr perempuan pegang bunga tu, mcm mana eh nak explain. Prmpn tu duduk kat sofa yang sama dekat gambar yang no 1 yang ada chunji tu. Cuma sofa tu warna lain en? Yang gmbr no 1 ada chunji tu gmbr low quality sikit sbb tu tak nampak sangat kekuningan sofa tu.


Ni gambar diorang makan ddukbokki ;__; Chunji nampak happy kan... Lol k. Perempuan tu yang pakai baju warna merah tu tau. I bet orang yang kat belakang-belakang perempuan tu dengan chunji mesti fans teen top a.k.a Angels. Mesti diorang heartbroken macam aku skrg.

Semalam cerita pasal Sohyun nak We Got Married dengan Ljoe harini pasal Hidden Track Romance or dating show bla bla tu. Haritu CAP and Ljoe mnet scandal. Eh Top Media ni memang nak semua member teen top ni date eh? Lepas ni mesti niel then ricky then changjo. Lepas tu semua member Teen Top kahwin serentak. Ha elok sangat lah tu kan -.-


Ni perempuan tu ~.~ I admit dia ni cantik lawa gilaaaaaaa. Tapi aaaa aku takut dia suka flirting dgn chunji -oo- Aaaaaa tahu tak aku geram gila ni -.- Tapi perempuan ni lawa gila. Jojo kate, dia ni lebih tua dari chunji. Kiranya dia ni noona lah. Alahaiii, dahlah chunji suka noona. Lebih-lebih lagi noona yang lawa comel macam dia ni. Tapi chunji pun suka noona yg sexy. Omg omg aku harap harap dia ni tak sexy T_T Dia comel dia tak sesuai jdi sexy. Huwaa. Bgi aku, orang yang comel ni tak sesuai jadi sexy. Serios. Hheheh. Eh aku terlupa nak mention nama perempuan ni. Nama ulzzang ni Kang Hyeyeon. Bukan Hyeyeon snsd ye. Ohyeah btw, bear mitten tu chunji yang bagi dekat dia tau. Comel kan? Omg lucky gila dia -.-

Jojo kata, dia baru je jadi Angels(Teen Top's fansclub name) disebabkan show HTR(Hidden Track Romance) tu. Eh sibuk je dia ni nak jadi angels -.- Pergi main jauh-jauh sane. Huh.

‎[INFO] Teen Top Chunji is likely to appear in MNet's Hidden Track Romance which is a "scripted" dating reality show [no need to panic] *LOL* [cr; @NielFacts]

Aku baru je jumpe info ni dekat twitter ~.~ Omg tahu tak bertapa happynya aku -.- Dia ber-skrip nyahahaha seronoknye. Tapikan aku takut lepas diorg film HTR show ni diorang balik dorm and diorg asyik keep-in-touch je. I meant diorang asyik texting lepas habis film HTR show tu sampai diorang balik dorm sendiri. Lol aku selalu berfikiran negative -.- kbai. ppyong~

I bet mesti wallpaper handphone chunji gambar Kang Hyeyeon tu. Omg. Aaaa. nightmare ;u; Eh btw, semua gambar ni aku dapat dari Jojo tau. Dia yang byk membantu bgi info kat aku ~.~ Lol. Aaa tak sabar nak gossip dgn nadira bila bukak sekolah nanti -.-
written by me Wednesday, January 25, 2012 7:45 PM