Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Goodbye October, Hello November ^^


Hello guys and Hello November ^^ Aaaaaaaa. At last habis jugak edit -.-' Act bukan eisya yg buat template ni eisya ambik dari Kak Fyfa :3 Lawa gilos template dia buat. Double thumbs up (Y) Aaaaa yayy october dah habis. Bulan yang penuh dengan ke-seksa-an. Ada exam. Subjek penting eisya dapat 2A 3B. At least eisya try okay -_- Penulisan, 80%. Math, 80%. Bi, 75% second highest mark. Science, 70%. Pemahaman, 77%. Yg tak penting bukan penting sgt tk payah tanya :p

Since hari Ahad sampai esok. Kitaorg tak bljr. Tp kena bawak beg. Cis. Hari Ahad iaitu 30 October haritu en pukul 11.15pg. Aaaaaaa. *breath in breath out* monyet en monyet en, dia en en en tegur eisya dgn nadira. Act tu crush Nadira tp, eisya dh muak dgn itik so tukar. Peace :] Dua kali kot dia tegur. Tp eisya sekali jelah. Nadira dua kali!! Ish benci benci benci. Pagi tadi time eisya belum sampai sekolah nadira tunggu kat depan pagar tangga then monyet turun then kata "Woi" then nadira kata "Apa ?" Buat muka selamba berok je. Then nadira belah. Haritu pun sama monyet kata woi then dia jwp apa. Memang dah jadi dialog diaorang kot -_______-"

Minggu ni minggu membaca 1 Malaysia kot ? Entah aku lupa apa yg tulis dlm poster tu. Haha. Aaaa damn damn damn. Aku masuk quiz english wei. Aku taknak. But sebab aku dapat second highest ckg masukkan aku. Ceh tak dapat second highest pun takpe. Aku dpt second highest pun nasib je. Banyak kot yg aku jawap main hentam je. Quiz tu susah gila nak bangang. Aku tak tahu nak explain mcm mana soalan dia. Tapi srsly susah nak mampuih ==' Time nama aku kena panggil, aku macam "Hah? What ? Aku ? Kenapa pulak ? Aku tak nak!" then aku still tak percaya then classmate aku semua suruh aku pergi. Cis korang memang sukakan tengok aku menderita. Then aku tanya ckg aku kena ke , then dia tanya nama aku kenal panggil tak. then aku angguk. Tapi dia panggil Siti Aishah je nama penuh aku NOOR SITI AISHAH bukan SITI AISHAH. Ish. Okaylah dah maghrib. Eisya nak solat dulu ^^
written by me Tuesday, November 1, 2011 4:06 AM