Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
BUBYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Tumblr_lrbw20kaee1qja114o1_500_large

heyyo heyyo korang. Okay harini aku nak deactive dh. AHAHA kata je nak deactive smlm tp tak deactive pun =.= Okay aku asyik tak dilayan je kan ? So buat aku bukak fb if tiada siapa layan ? :O AHAAHA. Asyik asyik orang yg VIP je kan kena layan. Hish menyampah -_- Bukan kat group je time walling pun sama. Sampai hati dia tak balas.

okay okay stop menyampah aku =____________________= eh korang dh tgk mv Dont touch my girl ? OMG OMG ! Jo twins ! Kwangmin nmpk matured. Tp tak suka rambut dia nak rambut lama T.T Ohyeah Youngmin, ofcourse leww comey. Suara dia pun manly ! Rap Kwangmin pun manly. Senang cerita, semua dalam nih suara manly. Dari cute ke hot. OMG :O Our boys already grow up :') OMGGGGGGG.

ehh ehh muka Hyunseong nk mcm Brian Joo en enn ? Tp Brian Joo lagi hensemlahh. And andddddd suara Donghyun daebak ! And Prince mirror pun daebak suara dia wowwwoo tak tau nk ckp ape. srsly best. Mereka tak pernah buat aku kecewa. Cewahh. Ohyeah, and maknae Minwoo entahlah nk komen ape. Rap dia manly jugak. Wah part picnic tuh dia omggggg. HAHAH. Suka part Youngmin dgn minah tuh main pukul-pukul bantal. OMEYYYYYYYYYYYYYYYY !

And and time dorg perfomes kat Music Core kat 3.55 kan dorg semua kena angkat tgn then Kwangmin angkat tgn sampai ternmpk badan dia. Half jelah. Tak tahu ada abs ke tidak. Then time dorg perfomes kat Music Bank aku bukan tgk kat tv pun. Aku tunggu orang inform baru tgk. Lepas tahu tuhkan, aku terus bukak pintu then bukak tv then time tgk tv tu mcm berok kena belacan lagi. Tendang tendang sofa. I mean OMGGGGGG ! Jo twins hot gilossssssssss !

and time intro video tuh dorg dance right ? OMG ! ada belon warna warni. Iloikeeee ! XD then seluar dorg pun warna warni mcm dlm mv Infinite Noting's over. AHHHHHHHHHHH mv ni bestlah. Tak sabr nak tunggu fans buat eng sub dia. Nak tahu apa meaning lagu nih :') KBAIIIIIIIIIIIII. Buat homeworks.
written by me Sunday, October 9, 2011 6:39 AM