Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Uztaz tak dataaaaaaaaang x]


Asslamualaikum semua :) Tadikan masa PI masa akhir sebelum balik kami pergi bilik J-QAF tau memang kalau masa PI pergi bilik jgaf. Tapikan tapikan tapikannn, uztaz tak datang. ALAAAA D: Who cares anyway ? AKU LAAGI SUKAAAAAA :D Bilik jgaf bertukar jadi Zoo Negara, semua orang duk bising. Eisya dgn Nadira makan biskut beras tau tapi senyap senyap. Dorg bukan nampak pun weiii. Then aku cakap kat Nadira yang kami dh lama tak gusti haritu, kalau masuk bilik jqaf asyik bergusti je. Then dia ckp, tak boleh tarik tudung plus tak boleh mcm pusingkan tgn kwn tuh, mcm mana eh explain ? Adehh susuhnya, korg pergi google jelah okay ? Tak sure ada ke tidak. Lepas tuh aku kata, bolehlah. then buat puppy eyes, then dia bagi. Yeayyyy. Time aku nak pusingkan lengan dia then budak lelaki kata Ckg mai ! Ckg mai ! terus kami tak jadi, dari aku tempat Fatimah aku terus balik tempat aku.

Nadira kata, buat buat baca buku. Then kami tgk kat luar pintu takda pun org. Kami kembali bergusti. Then Farwizah tunjuk potato dia then kami berebut tau. Part ni paling lawak. Aku ambik potato tu dari tangan dia then aku bangun lari keliling meja dorg bukan marah pun dorg dok sebok berebut tali, bila aku tgk mcm lawan tarik tali je. Aku pun tak tau dorg berebut tali tu buat apa =.=' Ohyeah, kan aku lagi tinggi dari Farwizah then aku angkat tgn aku bagi dia tak sampai. Fyi, aku ketiga paling tinggi dalam kelas dalam byk-byk kwn kelas aku ^^ Then dia kan dah nak sampai, aku baling potato tuh kat Nadira. Punyalah kami duk berebut then dia dapat potato dia balik.

But no worries ! Kan dia simpan potato tuh dlm poket dia then aku pegang kaki dia bagi tak bergerak. Dia bergerak mcm baby takmau pakai lampin tau susah aku nak ambik ==' Nadira pulak tukang ambik potato tuh. Nadira kata dia susah nak ambik then dia suruh tukar, dia pegang kaki aku ambik benda tuh. Aku buat sekali pun dah dapat. Cuba hampa semua tengok sikit pro ni. Then aku dpt aku lompat lari mcm bebudak then aku suruh Nadira ambik perhatian dia sementara aku sorok potato tuh kat beg-beg. If korg nak tahu, kalau kami masuk bilik jgaf time nak balik kami akan letak beg kat dlm. Okay then kan mcm beg tuh ada 3 kumpulan, 1 kumpulan semua beg lelaki. Then jarak sikit kumpulan 2 ada setengah prmpn letak beg kat situ then kmpln 3 tempat aku letak beg.

Time Nadira duk tarik perhatian dia aku letak potato tuh bawah beg kmpln 2 iaitu bwh beg Husna dgn beg orang lain. Ngek je. Then aku dah habis. Aku pergi kat dorg then Nadira tunjuk kat tempat budak lelaki berkumpul aku tgk Haziq pegang kertas then ada nama budak yang bising. Ah kesah apa aku , ckg kata je nak hukum kami tapi takpun. Then Farwizah tanya aku mana potato tuh aku tunjuk tgn aku, poket aku yg aku takda potato tuh then dia cari kat beg aku. LOL. Kenapa dia terlalu pandai sangat nak cari kat situ ? Adehh. Then Nadira kata, kesian kat dia. Dia suruh aku bagi potato tuh then aku bagi jelah == Then baru pukul 1.10 yeay lagi 5 minit ! Kami semua pergi simpan brg then Syamira yg dh ada kat luar pergi kunci, I mean bukan kunci tapi yg benda ada kat pintu tuh yg just gerakkan kat atas dia dh mcm terkunci. Something like that lahh. Then sape entah ckp suruh roboh pintu sbb Syamira kunci dari luar. Then Alif kata , wei syamira bodoh bukak pintu skrg jugak then dia bukak. Hampir terkeluar jantung aku sbb takut terkurung dlm bilik jgaf.

Kalau korang nak tahu, bukan patoto yg dlm tin panjang tuh tapi mcm dlm plastik dlm plastik tuh ada 4 ke 5 keping ntah. Bukan plastik kedai runcit ek apa tau tapi plastik jenama potato tulah. Okayy you alls eisya dh habis dh bercerita. Sorry keling sikit kejap aku kejap Eisya ==' Eh eh korang eisya nak bagitau something ni. Lately nikan eisya selalu mimpi Jojo.  Smlm mimpi, harituh pun mimpi. Dalam minggu nilah asyik mimpi dia. IMISSYOUKIKIJOJO T-T
written by me Tuesday, September 27, 2011 11:23 PM