Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
New Look♥


Hello Mello Marshmallow ;) Hey heyy dah lama gilaaaaaaaa kan aku tak update blog ni ? Busy maa ><" Okay tipu, tak busy langsung pun actually. Cuma malas nak update byk gila berlaku kat sekolah x)SO hyee blog aku warna greeeeey ! Suka tak ? Suka tak ? Background ni aku dapat dari Kakak Unaa. Then sumber idea dari blog Tiykaa ^^ Blog dia pwetty kan ? Tapi tutorial border tu tak menjadi sebab cari code tak jumpa T^T Sokaylahh hihi. Ohyeah, aku ada tgk tutorial kat blog kak Unaa jugak dgn pakcik google. Then font header aku , aku tanya kat K-pop And J-pop Blogger! II™. So, okay tak new look ni ? Hodohkan ? I knowwwwwww T-T

Tahu tak, semalam eisya buat folio Sivik. Yeah eisya baru drjh 4 tapi dh buat folio. Ckg yg suruh. Banyak woo eisya buat, smlm sampai sakit tengkuk eisya buat, bila nak tido pun sakit lagi but Alhamdulilah hari ni dah tak sakit dah ;) eisya buat 42 page, 8000+ words. Eisya tahu banyakkan ? Ckg suruh buat projek kewarganegaraan. Kena cari bendera setiap negeri, latar blkg setiap negeri, tempat tarikan pelancong setiap negeri, nama sultan dan ketua menteri besar setiap negeri. Dah nilah hasilnya :

//tekan untuk bagi giant

crazy right ? Budak 10 tahun buat 42 pages dgn 8871 words @_____@ Balik sekolah tadi kalau tidak nak beli cover utk folio tapi ayah tanya eisya kena hantar bila, eisya pun jawap hari ahad. Then ayah kata sempat lagi beli hari jumaat pun takpe. Alah ayah nii, eisya nak print siap siap. Nak tgk hasil dia. Okay ke tidak. Adehh.

Hari Isninkan, aku balik sekolah terus pergi shopping complex bukan untuk shopping or what. Aku pergi sebab nak beli lappy untuk mak aku. yeay aku dapat headphone baru ! And yeay jugak lappy aku dah service anddd kakak aku belikan aku fan utk lappy sbb aku asyik guna lappy 24 hours ==' Mak aku beli lappy jenis Asus. Oh yeah, mak aku dgn kakak aku guna jenama sama. Aku je compaq. Eh ehh baru aku perasan. Abg kembar aku dua-dua pakai Acer, kakak dgn mak aku Asus, aku sorg je takda pasangan T______T" #FOREVERALONE.

Hari Sabtu tu, KMW. 4minute, Park Jung Min, Teentop, U-KISS, GDragon, TOP, & Seungri datang. Teentop dgn ukiss wei. Aku nak pergi =.=' Banyak gila dari group Kpop blogger pergi. Alia pun pergi. Yeay dia beli kat aku tshirt Chunji, dgn kotak pensel teentop, jeles tak ? jeles tak ? ":p Tapi dia ckp bulan 11 nanti baru pos, sebab skrg dia tengah busy nak pindah pergi Korea sbb kakak dia smbg bljr kat sana. Ayah dia cakap, 1 family pindah sana sebab takut dengan keselamatan kakak dia. Diakan perempuan mestilah parents risau. Wah lucky gila Alia, sure dapat pergi M! Countdown, Inkigayo, Music bank, Music core and other music show. Nanti beli bebyk barang utk aku tau tauu XD Okay alls sampai sini sajalah, ye ? Eisya nak mandi dari balik sekolah tadi belum mandi, wangikan ? x)
written by me Tuesday, September 27, 2011 4:42 AM