Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Lari Tasmik.


JINYOUNG I HATE YOU !

Wei wei nak tau tak ? Nak tak ? Tadi masa math kami bljr 30 mnt jek. sbb ckg ada menyuarat lah dgn drjh 6 lah apalah. nak tahu tak ? Drjh 5 kena jaga kami, eleh diri sendiri tak reti jaga ada hati nak jaga org ==' Ada itik ! Dia buat gangster lebih, dhlah muka mcm itik. Then monyet dtg buat mcm gangster buat kening marah mcm Angry Birds tuh, apa ingat aku takut ? Then blk Ismail dgn Ammar gaduh. Wau wauu ni part yg paling I suka tauu you ! Monyet jadi org tgh pisahkan dorg kan dorg cekik cekik itik pulak tarik ammar. Wauu manly gilakan youu ? xD I think itik lagi bagus dari monyet sbb dia mcm baik sikit dri monyet. monyet agak scary lah.

Tasmik. Kitaorg masuk uztazah takda. ada yg ckp tasmik ada yg kata tak. Then Mahirah suruh tunggu kot kot uztazah nanti then aku kata, "Tak mau, aku nak balik" smbl duk pakai kasut aku. Then nadira ckp , "ish ish ish. ada jugak org mcm hang noh." then aku lari. Banyak gila wei yg lari. First time nih aku lari tasmik. Yg aku ingat yg lari Alif, Luqman, Aku, Nadira, Azim, Ainol, Amriza tu je aku ingat tapi berlambak lagi lari. eh eh dgn Fattah sekali. Then sampai kat luar pagar sekolah aku pergi rumah mak ngah. Then Fattah tanya aku ada tasmik ke tdk aku kata, ikut suka hati nak pi ka tak mau. then dia kata, hurmm aku tak mau pi. then nadira gelak then kata "memang dh jadi budaya kelas kita dh, malas itu ini" aku cuma gelak jaa. Thenn banyak kali aku tanya kat kwn kelas yg aku jumpa ada yg jwp ada tasmik ada yg kata tak. Ah mampuih pi ah, aku tak mau pi.

Then aku nak masuk sklh, then aku berhenti dgr dorg tgh baca Al Quran. Aku nmpk Alif, luqman, azim tgh duduk atas bangku then makan sesama xD Then aku nk ckp something then eisya letak jari dia kat mulut suruh aku diam. then aku terjengket2 nak pergi bangku tuh aku duduk dgn org , sebelah azim. But jarak kami jauh okay, dont worry be happy. Ceh jahat gila kami lari tasmik xD Nadira berdiri. dia tgh risau takut nanti uztazah tulis dlm buku rekod adab murid, aku pun takut >.< alah lek ah berlambak kot lari aku rasa lebih dari 10 ==' Then tu je aku ingat. KBAI BAII. aku nak tgk infnite sesame player =4
written by me Monday, September 12, 2011 12:20 AM