Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Jamuan Akhir Tahun♥


Aigooooooooooo sedapnya Cookies and Cream tuhh, nak nak nak ;'( Tadikan lepas rehat ada BM, then kami buat kerja apa yg ckg buat sblm rehat tuh. Yes, sebelum rehat pun ada BM tapi 30 minit lepas rehat 1 jam. Then time kami tengah buat kerja amenda tah. Ckg bangun dari tempat dia tanya kami nk makan apa untuk Jamuan Akhir Tahun. Then ckg suruh semua org bagitau nk mkn apa. Ckg tulis apa yg dorg nk kata whiteboard. Aku nk angkat tgn tapi malu XD Ada org yg suggest Nasi Ayam, KFC, Char keow teow, lagi aku tak ingat andddddddddddd..... MCD ! Yeay ! Hihi. Paling byk vote mcd tapi ckg ckp tak baik lah apalah. Benci aku, lagipun tu duit kitaorg bukan duit ckg.

Ckg tanya ada brp org tak suka then dorg kata haram lah apelah ==' Then aku mengeliat nak nak Mcd. NAK NAK NAK NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK ! Huwaa T.T Eleh org yg tak suka tuh mesti tak reti rasa makananan, ice cream dgn burger dia sedaplah ==' Erghh, org yg kurang pandai je tak nk weiiiiiiii. Sokaylah, so aku sponser Ice Cream. Buat masa ni aku rasa aku sorg je kot yg sponser. Yg lain tak. Tapikan byk gila benda yg aku nak sponser pening nak pilih mana satu x) Mereng sebulan aku @>@ Aku nak sponser ice cream rainbow tuh, alah biasa biasa dhlah tak pyh mahal sgt lagipun guna duit ayah aku takpayah banyak songeh. Aku smackdown free je nanti.

Actually nak beli Baskin Robbins but cuba korg imagine, aku beli utk 42 org. 41 murid lagi 1 ckg. Muhlis ayah aku nanti. 1 pun dah lebih 5 ringgit. Cuba korg kali dgn 42 org beratus kot. Entah aku tak kali lagi, klu korg dh kali bagitau aku eh jumlah dia xP Eleh aku beli baskin robbins kat aku sorg je lagi bagus tak payah share dgn korang. So yeah, aku beli ice cream rainbow and YEAY ! Tadi dlm kereta otw balik rumah aku tanya ayah aku boleh tak nk sponser ice cream utk jamua akhir tahun ni, then ayah aku tanya utk brp org aku jwp 42 then ayah aku buat buat terkejut. Then ayah aku bagi. Yeay to me ! Nadira sponser kon ice cream beli yg kecik je tk pyh besar besar habis ice cream aku nanti.

Tadi masa BI Teacher Tang tak dtg so ada ckg yg ganti, Uztazah apatah yg ganti. Uztazah suruh kitaorg buat homeworks harini. So kitaorg buatlah. Ada yg buat Sivik ada yg buat Math ada yg buat BM. Aku buat Sivik. Alah copy je dari buku teks ape susah. Then Nadira tukar tempat duk kat tempat Fakrul, Fakrul duk tempat dia, Nadira duk sblh Amira. Sebelah Amira kosong sbb Mahirah tak dtg. Okay let me explain, meja kitaorg jenis 3-3 tau. Kami terbahagi 3 kumpulan. Setiap meja ada 3 then ape-ape jelah. Susah sangat nak explain. Then aku duduk sblh Amira lagi satu iaitu tempat Mahirah then kami smbg psl jamuan tuh. Ceh, bulan 11 minggu terakhir hari ketiga baru buat jamuan dah sibuk ckp psl tuh. Peperiksaan Akhir Tahun pun belum lepas. Uztazah tak bagi kami bising. If dgr satu suara, semua tak boleh balik. Then Nadira dgn aku main balas kertas. Ni apa yg kami tulis :

Dia : Wei , nanti kita kena makan nasi ayam & Pizza tu cepat cepat. Sebab nanti kalau depa ambik sendiri nanti depa ambik banyak banyak. Last last, kita yg tak tk dpt mkn. Hang nak ka kita tk dpt makan ?
Aku : Okay :) Tapikan polistrin tu nak letak kat mana ?
Dia : Letak kat tempat hang. Cone tu letak kat tempat aku.
Aku : Kita makan kat man ? Macam ni, kita mkn sama-sama then ice cream dgn cone duk sebelah kita ?
Dia : Kita makan kat kelas la. Takkan kat Korea pulak.
Aku : Okay.
Dia : Kita tanya Adlina boleh tak aku duk tepi hang.
Aku : Okay ;)
Dia : Ang nak bawak kacang tak ? Sebagai hiasan ice cream ?
Aku : Tak mau buat habis duit aku aku ja -.-
Dia : Lagi pun kacang tak sedap pastu cuma sorg dua ja yg suka kacang. Nanti depa buang membazir duit hang ja.
Aku : Tulah. Aku pun benci kacang xD
Dia : Tapi ang suka topping strawberry tak ? Yang depa letak atas ice cream tu warna merah tu. 
Aku : Tak tau.
Dia : Tapi aku suka yg chocolate.
Aku : Chocolate sedap !
Dia : Kalau hang nak, hang beli la. Ceri nak beli tak ? Kita beli 3. Satung hang, satu aku, satu ckg, nak ?
Aku : Kedekut gila kita xD Tapi nak beli kat mana ?

Then dia tak sempat balas sbb loceng balik dh bunyi. Then time beratus dia kata beli kat kedai. LOL. Okay byeeeeeeeee semuaa ;]
written by me Wednesday, September 28, 2011 11:29 PM