Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Back to school :D


Hoi hoi semua. Hihi. Amacam buka sekolah best tak ? Meyh aku nak cakap sikit pasal smlm. Smlm aku tak online seharian sbb ayah tak bayar bil ==' boring gilaaaaaaaak. So harini aku online kat office ayah aku. ohyeah, smlm aku pakai baju kurung wo pergi sekolah. Then pakai shawl. Yeyeh aku dah pandai pakai shawl. /jakun\ Smlm kena belajar weh. Menyampah gilakkkkk. Tapi time rehat kitaorg smbt Hari Raya. Hihi, aku pakai baju warna soft pink tuh. Aku tak bawak camera sbb dah cari 1 rumah dh. Hish. Tapi kakak aku dtg awal ambik aku then aku snap skt gmbr kat kantin, sorg sorg jek. Dgn dlm kereta. So back to story, kitaorg rehat 1 jam jek, kejap jek ==' Best woo. Aku famous gak eh ? Ckg Khalidah yg garak dan dia jugak Ckg Disiplin. Dia datang kelas kitaorg time aku tengah syok syok makan Bihun. Sedap gila wehh ! Then dia tanya "mana eh budak yg muka mcm cina sikit sikit tuh ?" wah famouskan aku ? Well aku sorg jek budak yg muka mcm cina. Dlm sklh aku cuma Yarshwant je kot bukan muslim. Then dia suruh aku dgn Yarshwant duduk kat meja utama tempat kuih , kek, kerepek kwn aku bwk tuh.

Then dia ajak Luqman dgn Dania skli. Dia nak tangkap gmbr kami konon konon 1 malaysia. HAHA. Ohyeah, best gila kat sklh. time ckg takda budka lelaki bongok gilaa. dok buat bisng. rugi tak bwk camera kalau tdk boleh buat vid xD smblm makan makan tuh kami bljr BI, kan aku tengah betulkan inner aku sbb nmpk rambut then aku tanya Adlina ada rambut lagi tak , then dia tak layan aku weh. Then teacher ckp perkataan 'korea' semua pandang kata aku then kata 'errrrrrrrrr' bongok je kan ? AKu tahulah aku comel , tak payah ah usha usha ==' HAHA act aku tak tau apa yg ckg ckp sbb aku sibuk betulkan inner aku. AHAHA.

Today's Story

tadikan kat sekolah kan aku asyik ckp ketaaaaam je. HAHA. sbb tulah aku letak gmbr ketam. lol. Tak caya tanya Nadira aku sepanjang sekolah tadi asyik ckp KETAM KETAM KETAAAAAM. Selalu ayat 'Jinyoung comeyyyyyyyy' tapi harini 'Ketam sedapp , aku nak ketam !' Then masa rehat tadi ada bebola Ketam. Sedap woo. Aku makan 3 biji jek, tu jek aku makan. Org byk sangat berebut , tak sanggup aku kena himpit ==' Tadi kat sekolah Nadira duk bahasa Mak Nyah lagi tau. Lawak gila. Memang tension gila sbb dh mula sekolah. Tapi aku agak happylah boleh jumpa balik kwn kwn aku. HAHAH. #KBAI

Harini aku ada tasmik. Tapi aku guna alasan kata ada kenduri. HAHA, sape suruh abg aku dtg awal sangat ? Kan dah terpaksa menipu. Weee, boleh online :D Balik awal. Tadi aku makan Ice Cream, jeles tak ? xD
written by me Sunday, September 4, 2011 11:37 PM