Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Toink toink♥


Hello semuaaaaaaaaaaaaaaaa :D Apa khabar ? Sihat tak ? Puasa tak ? Hihi. Hey hey korang lagi 7 hari nak raya. Happy tak ? Happy tak ? Ofcourselah happy. Tapi kesian kat org yg ambil UPSR tahun ni. Kejap jek raya. Anyway, do the best okay guys ^^ Hehe. Kay kay nak tau ? Nak tak ? Tak nak ? Tau laa. Okay okay , tadikan kat sekolahkan time aku baru sampai nadirakan tengah sebok buat apa ntah. Lupa. Then dia ckp, "wei wei weiii ! Hang tau tak ? Taau taakk ?" terlompat lompat dia. then aku jwp "Tau apa ? Tau apa ? :DDD" aku pun lompat lompat jugak. Excited lebeyy. HAHA. then dia ckp pasal smlm dia shopping. Shopping smpai tak dtg sekolah, cis. Then dia ada ckp yg dia lapar kat ayah dia, then ayah dia nak makan apa dia kata nak makan Nugget then ayah dia pergi Mcdonald then bagi kat dia then ckp, "Nah bukak." ceh senang gila klu aku sure dh kena jelingan maut dari mak aku.

Then tengah dia ckp kat aku , aku buka zip beg aku then ambik Yassin aku. Nak tau ? Time kitaorg sampai dewankan, baru nak start baca Yassin. Then time dah sampai ayat ke brp ntah kitaorg bukan baca pun kitaorg smbg. Kan smlm terpisah so harini ckp puas puas. Muehehe. Kitaorg kalau tak ckp sehari memang tak sah. Then bila dh baca muka surat lain kitaorg bukan bukak pun tapi duk smbg. Dia ckp psl dia shopping smlm then aku ckp psl benda baru k-pop. Then pasal org tackle aku. Aku punyalah ckp kat dia ckp yg lelaki tuh tak hensem, hodoh, muka mcm mat rempit ada hati nak kat aku yg comel ni -.- /perasan kejap\ plus dia tak secomel & sehandsome bias aku. Cermin dulu muka kau. Kalau muka kau macam Jinyoung baru minta. And andd aku tak beminat nak ada boyfriend nih, kau nak aku kena halau dgn ayah aku ke ape ? Ohyeah jom ckp psl lelaki tu kejap, smlm kan dia baru add aku then dia post kat wall aku Ct Salleh[tag] : Orang korea. Thanks add. And I was like what ?! Kau yang add aku, then kau ckp aku add kau ? Nampak sangat cari publisiti murahan kau nih.

Then time tuh aku buka chat box aku then dia tanya aku macam macam lah. dia tanya aku nih christian ke islam ke. Ofcourselah aku islam woi. Aku mix jek lah. Bom jugak kau ni. Then dia tanya aku ada boyfriend ke tidak. OMG, nampak sangat kau despreate nak ada girlfriend yg comel comel. Okay now aku tau aku takdalah comel mana. Muka kau pun tak hensem. Orang kena lelaki tuh hensem and perempuan pulak comel baru sweet gitu. Kalau macam aku dgn Jinyoung sweetlah, dgn kau ? Buweek, nak termuntah aku. Ohyeah, plus dia kata kat aku I love you okay seriosly time baca ayat dia memang nak termuntah dah aku. Nasib kalau termuntah dgn sengaja batal puasa kalau tidak dh lama aku muntah. Kau sape hah nak berlovey dovey dgn aku ? Kau bukan kakak aku nak berlovey dovey dgn aku. Kau bukan mak ayah aku nak berlovey dovey dgn aku. Kau bukan kwn kwn aku nak berlovey dovey dgn aku. Jadi kesimpulannya ialah kau tak layak nak kata I love you kat aku nih. Iteww geli leww awakk ~

So back to main topic, then habis baca yassin wafa ckp "wei hang ni aishah time baca yassin pun nak sembang ka ?" aku just buat dunno jek then bagi jelingan maut kat dia. I mean aku ckp sikit jek kot aku Nadira yang banyak. Dia nih pilih kasih tau. Plus dia sengaja tau nak rampas nadira dari aku. Menyampah gila dgn manusia mcm nih -.- Dari perangai dia memang aku dah tau dia sengaja gila buat aku macam nih. Then time kat kelas ambik Tang Long kami then pergi Pusat Sumber utk PSV. Ckg nak buat Kad Hari Raya kalau tidak, tapi nak jawap soalan adab dlm Pusat Sumber lah apalah. Bla3. Aku paling benci ckg Umai tau dlm sklh. dhlah suka buat lawak bodoh then tak lwk pulak tu. Buat malu jek -.- Then pakai make up tebai mengalahkan bulu beruang. Blusher tebai sungguh. Tak pakai pun okaylah. Tengok aku ni natural beauty tak pakai pun dh merah. Then sanggul tinggi nak mampus. Tapi ckg Suzana lagi tinggi kot. Ya Allah, dorg tak tau ke dosa, kalau mcm tuh baik tak payah pakai tudung plus pakai tudung singkat yang tak tutup dada.

Dah dah tutup sesi mengutuk disini tambah dosa jek aku nih. HAHA. so bla3 bout' PSV and PI. Now rehat. Okay okay as usual ada Khatam Al-Quran so budak budk baca Muqadam tak payah baca. Hihi. Sukenyewwww iteww ~ Kitaorg bukan dgr pun tau. Ohyeah time itik dgn monyet dtg aku dgn nadira bergerak balas tau bila dorg stg mulalah kami nak ckp pasal bias kami comel. Tadi time itik dgn monyet dtg aku tampar peha Nadira then aku ckp "weiiiii ! Gongchan comey kan ? kan kaan kaaaaaan ?" Then dioarg patah balik then time tuh kitaorg main ABC, tak payah ckp lah lawak nak mampus aku pun tak tau nak explain mcm mana. Then kami reka 1 game ni tau. Dia mcm Pika Pika Chu tapi kami tukar ayat jek, rentak semua sama jek. Mula mula ckp, Kwangmin comel then tepuk tgn Kwangmin kwangmin then buat thumbs up then ckp comel comel then kami tepuk balik then ckp Suzy suzy then buat thumbs up terbalik hodoh, dgn buat muka mcm suzy tu jijik gila. Yeah dari awal tahun lagi kami memang BENCI TAHAP NAK MATI kat suzy :D

Then time main Kwangmin comel tuh aku asyik tgk jek itik dgn monyet then ckp, "mailah sini, mailah sini T^T" HAHA. terseksa gila tunggu dorg. Then tanda tanya mula menguasai fikiran aku tertanya dioarg ckp psl apa eh ? Ckp pasal khatam al quran or tanya sapa gongchan tuh ? Aku memang sengaja buat dorg jeles. kekeke. Then kitaorg main ABC pulak then aku tak pandang diorg dh then time itik dgn monyet dtg Nadira pulak tampar paha aku then dia kata "weiii ! gongchan comel kan ? kan kan ? Kimbum kan kankanan ?" kitaorg mcm dah diset kan tau klu dorg dtg ckp bend tu. tak sampai 5 minit dorg sampai slaah soarah dari kami mesti ckp salah 1 bias kitaorg comel. Then diorg hilang dari pandangan aku ckp "kita ni mcm bergerak balas ja xD" HAHA. Then time diorg semua khatam al quran penonton bukan tgk pun , penonton buat kerja masing masing. Kebanyakan sembang dan bermain macam aku dgn Nadira. Then ada jugak yg buat homeworks =3

Then bla3 bout' BM. time science pulak. Ohyeah serios lawak. Mula mula sesi mengutuk bermula time beratur nak masuk makmal science. Aku dgn Nadira kutuk pasal Hasya. Kami cakap dia gedik sbb asyik tiru jwpn Haziq taulah haritu Haziq dpt no 1 , kau nak tiru dia pehal ? Otak kat lutut ke hape ? Then smlm time nadira tak dtg dia gedik gila nak mampus bila time math je mesti ada alasan, peninglah mengatuklah itu lah inilah. Eiuww, rasa nak cekik jek minah nih. Then sampai ckg perli dia, dia tak perasan kot ckg perli dia. Aku tengok muka ckg pun dh mcm menyampah nak ajar kelas ni. Lagi lagi kelas ni banyak yg tak buat kerja sekolah Math, akulah tuhh. Tapi kekadang jek okay. Okay aku mengaku aku selalu tak buat, bulan puasa tak baik menipu. Then aku tak ingat apa yg berlaku kat makmal science. So tu jek =3

#Raya Countdown : 7 days moreeee. Yeaaaaaay ! Hihi. Kchowww.
written by me Tuesday, August 23, 2011 12:22 AM