Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Sintuasi di sekolah.

Dia curi hati saya wakk. Jangan bunuh dia > :D

Sintuasi di sekolah.

Ahh, Gongchan anda membunuh saya dengan kecomelan andaa. Hihi. Tak sampai sebulan aku dengan Kwangmin tengok tengok aku dah ada mangsa baru xD HAHA. Sapa suruh dia dah tak comel. Hey hey 14 Ogos ni birthday Gongchan dan Hari Anniversary aku dengan Yoseob yang ke-7 bulan. Lama jugak aku bersama dengan dia. Hihi. Tadi kat sekolah, saya bawak E-pop isu ada cover SHINee dgn back cover B1A4. Saya tau ada isu baru tapi saya belum beli. Saya ingat nak baca time dorg tgh baca Yassin sebab saya tak boleh baca. Tapi uztazah suruh saya dengar jek. Habis plan saya.

Then then time tengah baca Yassin saya asyik termenungkan muka Gongchan saja. Semalam saya tengok kat Youtube Fancam Gongchan. Best gila, comeeeeeel. Lebih lebih Eye Smile dia. Time tengah dengar dorg baca Yassin, saya boleh senyum macam kerang busuk. HAHA. Then masuk masuk kelas saya terus heboskan pasal Gongchan comel, saya tunjuk kat orang berdekatan saya then tunjuk then show off habislah. duk tanya "COMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL KAN DIAAAAAAAAAAAAAAA !?" HAHA. Orang lelaki kelas saya pun dah naik menyampah -,-

Nadira ejek Gongchan, goncangg. Wafa ejek Gongchan renyuk, goncang, makan ~ HAHAHA. Disebabkan Nadira selalu tersalah sebut nama Gongchan , Goncang aku pun dh terikut ikut. Susah gila kut klu tak sebut nama Gongchan goncang even once. HAHA. Habis Alif budak paling dengki dengan saya keluarkan idea dia untuk nama ejekan Gongchan. Berlambak gila awak dia ejek nama Gongchan saya. Dia ejek Gongchan saya Shin Chan, Buncet, cong caii, lagi macam-macamlah, saya pun dah lupa. Hihi. Habis virus tu tersebar dalam kelas saya. O yeah, Ikmal pun babun tau dia ejek nama Gikwang, Gong kiak. Shit kan ? Ada-ada aje budak budak lelaki kelas saya neyhh -.-

Then lepas rehatkan ckg Rafidah ganti ckg Math saya sebab dia tak datang. Dia kata boleh buat kerja masing-masing. Nadira ajak saya main wawasan tapi saya tolak sebab nak refresh pasal KPOP news dengan membaca EPOP. macam bibim kata, nak study pasal KPOP Exam ~ HAHA. Then bla bla bla. Habis masa ckg Rafidah. Kitaorg turun pergi kat Pusat Sumber. Memang dasyat woo awak ~ Kat pusat sumber saya resling dengan Alif xD HAHA. Mula mula dia memang ganjal gila then saya tgk budak perempuan tgh berkumpul so saya pun ikut lah then tetiba dia tolak kepala saya then saya tolak kepala dia balik then saya angkat kaki saya then saya letak balik then dia sepak kaki saya, HOI ! KAU FIKIR KAKI AKU NI BOLA SEPAK KE APA HAH !? Then saya pegang kaki saya macam dalam Tom & Jerry tuh, sakit woo dia sepak saya. Then saya pukul kepala dia balik. Tak puas hati neyhh :p

Then saya main lari lari dengan dia dalam Pusat Sumber. Lek je kitaorg lari padahal ada uztazah kat situ. HAHA. Saya sorok kat belakang Husna. Ceh konon nak menyorok la tuh. Then saya masuk kat tempat mengambil buku saya ambil buku tebal dan keras punya biar puas saya pukul lelaki tak guna tu. Then dia tolak kepala saya. Thenn, saya pukul belakang dia dengan pukul yang tebal dan panas tu. PERGHHHHHH ! Naik angin satu badan dia kat saya. Omo omo omo ~ Takutnya saya. Then dia saya lari sana sini macam ada hantu nak kejar saya je then Athirah panggil saya then dia cakap nak baca buku tu then dia tak bagi then dia suruh saya sorok belakang white board kebetulan blkg white board tu ada meja boleh saya duduk atasnya. Muahehhe. Then dia ckp nak baca buku tu tapi saya tak bagi, saya baca buku tu kat blkg white board. padahal terang lagi bersuluh kaki saya yg berstoking tu nampak. Then tanpa mengucapkan Asslamualaikum Wafa datang dia tanya "Hang buat apa kat sini ?"

Dengan spontan saya menjerit bagai berjumpa dengan hantu. Then Amira dengan Nadira dtg. Then Amira tanya benda yang sama dgn Wafa. Aku jawap "Aku duk kat sini nak menyorok dari Alif." then Nadira pulak tanya aku "Hang pi mana tadi ? Hang tau tak aku cari hang ? Anyway, tadi nampak kaki dgn stoking hang lah xD" then aku jwp "aku duk blkg white board" then aku tengok muka Alif then aku tanya dorg semua "wei Alif tengah termenung apa eh ?" then dorg semau kata "TAK TAU" then wafa tanya aku "Aishah... hang marah aku tak kalau aku pukul hang ?" "Marah" then dia selamba je tolak kepala aku. What thee.. then dia kata "Sorry alif suruh aku buat" lelaki tu memang nak kenalah ! Dia tak tau lagii aku yang sebenar ! then aku kejar dia. Ciss, budak lelaki halang aku nak pergi kat dia duk buat group lah sgt -.- then aku suruh dorg tepi tak begerak jugak. nak je aku smackdown sorg sorg. Klu boleh aku nak je langkah tapi malu even aku pakai seluar then, Alif kata "biar aku halang" then aku dh naik setan dh kan even setan dh kena ikat. then aku kata "what theeeeeeeeeeeeeeeee !" aku sabar jek. Then dia panggil Qayyum pulak nk buli aku. then bla3 tolak2 tolak kepala. habis ckg suruh balik kelas. /sorry tak cerita, aku bad mood balik bila ingat cerita tu.\

Then kitaorg balik naik kelas ambik beg pergi bilik J-qaf. then uztaz suruh pergi makmal computer macam anak ayam lah kami pergi makmal computer. Yeah before that, time aku nak ambil beg aku aku, tiba tiba jek Alif nyanyi lagi Aisheteru. gila ke apa jantan ni ? tetiba jek nyanyi Asyiteru tak pasal pasal hujan pulak -.- Then time dia nyanyi lagu asyiteru aku bagi jelingan maut kat dia. Kejam kan aku ? Dah marah gila gila kat dia. Then dia cakap "Aishah merajuk woo ~" ckp 3 kali kot. ceh bodoh gila kau ni -.- dah tau aku merajuk tak reti nak pujuk ke ? Aku tahulah dalam banyak banyak kawan aku ni Nadira sorg jek yang pandai pujuk aku then buat aku gelak semula. Kau ada ? Then smpai skrg aku still merajuk. Then Nadira kata kat aku time dia nak turun tangga dia nmpk ada beg alif then dia tgk takda org kat situ, dia sepak sepak beg dia. Muahehhe ! then aku terus gelak XD padan muka dia. HAHAA ! Tgklah kau alif. Aku akan balas dendam. Bila aku kata aku akan, AKU AKAN !

Then bla bla. tamatlah cerita. Aku gaduh dengan Ain sebab Gongchan. TAPI ! AKU TETAP BENCI KAU ALIF ! Grr -.- Kbai. Aku takda mood. /jap jap. Nadira ! pastikan hang baca sampai habis , hang tak baca sampai habis aku cekik cekik hang kat sekolah nanti :p\
written by me Wednesday, August 3, 2011 12:56 AM