Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Selamat Hari Raya :D


Tak sangkakan tinggal 3 hari lagi nak Raya ? Puasa puasa tup tup dah sebulan. Apa-apa pun Ct nak minta maaf if ada buat korang kecil hati, if Ct sombong ke. Minta Maaf bebanyak. Ampunkan Ct dari hujung rambut hingga hujung kaki. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin (:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Smlmkan aku bawak phone aku pergi sekolah. Yeah memang uztaz tak bagi tapi aku bwk jek. eleh ckg tak marah pun -.- pada mulanya , aku buat vid main sek sek bom bom version aku tuh then time bersihkan kelas aku snap gmbr budak lelaki then dorg ternampak aku snap gmbr dorg, then dorg bagitau ckg you know what ? ckg tak marah pun. Then semua pakat dtg kata wei tangkap gmrb aku wei buat vid. wei wei ! aku ada namalah -.- then time kat dewan baca yassin then majlis khatam al quran then smbtn hari raya. aku ingat nak rakam org yg buat persembahan tapi tak bestlah aku rakam psl budak lelaki. best gila. tapi skrg phone aku rosak budak lelaki duk godek godek sgt sampai rosak. lps raya mak aku kata nak repair. so itu sajalah. Kbye :]
written by me Friday, August 26, 2011 4:44 AM