Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Saya demam ;']

Tumblr_lkfwnjg0nv1qg9zh3o1_400_large
*aww aww nomey tak Gongchan itewww ?*

KYAAAAAAAAAAA ! Comel gila Gongchan. Tergugat iman aku xD Hey hey, aku tak berdosa okay ? Sebab aku tak puasa sbb aku demam. Kekeke. Yeah, dari pagi tadi aku memang demam. Time ckg ajar Math aku asyik pegang leher aku yang panas gila gila nih. tak selesa gila kot. Then aku asyik cakap kat Nadira jek aku nak balik, aku nak tido. Then aku suruh dia pegang dahi aku dgn leher aku. PANASSSSS gila babeng lah. Then aku suruh kawan aku yang berdekatan pegang jugak. Hey bukan lelaki okay. Antaranya ialah, Wafa, Wahida & Adlina. Semua kata panas kecuali Wafa, bongok kot dia tu -.- Then time Pendidikkan Sivik & Kewarganegaraan ckg suruh kitaorg diri then aku merugut aku penat. Then time ckg suruh buka buku teks aku letak kepala aku atas meja mcm org tak bermaya.

Then time ckg dok baca then ckg ternampak aku then dia tanya Wahida , "Pasal apa dengan kawan sebelah kamu tu ?" Then aku angkat kepala aku. Aku kata , "Saya demam." sambil ayat mata keluar aku tak tau kenapa. Then ckg tanya sapa ketua kelas then semua org point kat Haziq then ckg tanya pulak sapa penolong ketua kelas then semua point kat Farwizah. Then ckg suruh Farwizah hantar aku kat guru kelas. Selalunya, orang yang kena bawak pesakit tu kena bawak beg kita tapi aku tak mau sbb takut beg aku berat >.< Then dia bawak aku pergi Pejabat then kami buat reaction bodoh je. Then dia kata jom pergi bilik guru bla3. Then sampai bilik guru aku duk cari mana ckg Rohayati. Farwizah dah jumpa aku yang jakun kata ha tu dia ! Then Farwizah kata aku demam. Then dia tinggal aku then ckg tanya aku no ayah aku. Then aku tunggu ayah aku. Aku bila ayah aku sampai aku ckp kena tulis nama kat Pajabat.

Then lps tulis nama semua. Cuba teka apa yang berlaku ? Time aku dh masuk kereta, ayat aku tengah sembang dgn kawan dia iaitu ckg PJK aku. Then aku nampak 5 Arif baru balik dari bilik J-Qaf kecewa sbb kena balik kelas balik. Then semua murid 5 Arif tengah kat aku lain mcm je. Apa usha usha ? Aku tau lah aku hot, jeles ? Then aku tengok muka itik dgn monyet mcm marah gila sbb kena masuk kelas. Mula mula monyet yang nampak aku. then baru itik. mula mula dorg tgk kereta then ayat aku then baru aku. Cis, aku yang akhir -;- Muka dorg penuh dgn tanda tanya tau. Mesti dorg tertanya tanya asal aku duk dlm kereta. ish korg ni bengong or what ? Ofcourse lah aku demam, tu pun tak catch ke ? Then dalam kereta tu aku duk tgk dorglah. Bla3. bila dorg dh lesap aku pulak duk fikir dlm kelas dorg ada ckp apa apa psl aku tak ?

Then aku balik rumah around pukul 10 then balik balik ayah suruh ambil ubat then ambik air. aku punya lah nak buka puasa sampai terlupa nak baca doa. then aku masuk bilik tanpa tukar baju aku terus tido. dari pukul 10 smpai pukul 4. best woo ~ 4 jam je aku tido. tak cukup tido lagi. kena tido lagi 4 jam klu tidak habis mata comel aku berubah jadi mata panda xD cett perasan. Ohyeah time aku duk kemas barang tu, alif kata balik nanti sure buka puasa. then time tu aku marah sikit dhlah aku demam boleh buat lawak bodoh rasa nak smackdown je -.- Then time aku dh bgn pukul 4 tadi aku tgk tv kejap then abg aku tak sedar pun aku blk dari sekolah tadi sbb kan aku pakai baju sekolah. then dia suruh aku mandi. bla3. then aku online. tu je. Baiiiii.
written by me Thursday, August 11, 2011 2:43 AM