Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Perfomes utk Sambutan Hari Raya.



Hello manusia. Hihi. Tadikan kat sekolah kan. ada sesi kawan tak kawan tau. Nak dengar tak ? Nak tak ? Hihi. Masa baru datang sekolah aku letak beg kat tempat aku and then aku terus ambik buku Kajian tempatan aku sbb tak buat peta nak pergi rumah aku. Aku buat sikit jek. HAHA. Then buat pentujuk. Bla3. Kitaorg semua keluar lmbt baca Yassin. Kekeke. Then bla3 habis baca Yassin dah. Kitaorg pergi Pusat Sumber bagi budak perempuan jek lah budak lelaki belajar :p Kami kena berlatih buat persembahan nak nyanyi lagu raya. Eh silap bukan 'KAMI' tapi MEREKA (:

Ohyeah, aku benci gilaaaaaaak dengan murid 5 Arif yang kena perfomes jugak, semua GEDIK-GEDIK bajet. Dorg ambik lagu kitaorg kot T_________T Eee, aku bunuh sekor sekor nanti. Then time practice kitaorg practice kat luar dorg kat dlm. Lepas kitaorg nyanyi kitaorg dgr dorang menjerit dgn intonasi yang salah. Ceh, nak lawan sape lagi kuat la tuh ? Okay, fine ! Kita fight. Ohyeah before that meyh aku ckp skt, time kitaorg tgh hafal lyrics dorg bising nak mati tau. Then bukan dorg yang kena marah tau tapi kitaorg. Ckg Umai ni pilih kasih betullah. Taulah ada anak kau tak payah lah pilih kasih. Seriosly, IHATEYOU Cikgu Umai :D Kau nak tau tak semua kawan kelas aku benci dengan kau ? Sedarlah diri kau tuh, tukar sekolah cepat menyampah aku tengok muka kau.

So yeah, meyh aku ckp sbb apa aku kata 'mereka' bukan 'kami' cuba kau bayangkan selama 2 jam kau berdiri berlatih menari, berlatih menyanyi berlatih itu ini then last last kau tak dapat ? Rasa macam nak mencarut jek kan ? So, lepas ckg kata "okay kami akan pilih 2 barisan dihadapan sahaja barisan ketiga, kami tak pilih." Kay, ayat seriosly nak menti pelempang free dari aku -.-' Then aku kata "fine !" Then kami semua duduk, eh not semua tapi orang yang TIDAK terpilih sahaja, yang lain berdiri. Then aku kata "menyanyi ah ! Menyanyi ah" smbl pusingkan mata aku. Then aku letak kepala aku kat lutut aku seriosly rasa mcm nak nangis je kot T___T eh bukan 'rasa' but memang dah nangis dah pun, seriosly rasa macam nak pergi kat ckg then ckp "hey ckg nah makan penumubuk :D" then tumbuk muka ckg tuh. Fade up gilaaaaaa.

Ohyeah ada lagi sikit pasal betina betina dari 5 arif yang gedik macam setan, time ckg kata "haih ! Diam !" dia ckp kat kitaorg tau betina betina tu tak mau pulak, padahal diaorg sembang lagi kuat dari kitaorg tau. Bunuh kang -.-' Then aku menjawap "ISH ! Ckg nih ! Depa yang bising bukan kami !" ohyeah ckg buat buat tak dengar but aku tau ckg dgr, then betina betina tu duk bisik bisik ceh mengutuk la tuh -.- ohyeah back too, marah gilaa. Ohyeah dlm line 3 ada Syamira, phew nasib baik aku terkeluar kalau tdk sure kena kutuk dgn dia. Act aku memang tak mau masuk pun even first first excited tapi lama lama penat kot 2 jam kena berdiri. Dahlah aku puasa. Ceh rasa tak puas hati semua mulalah muncul dalam perasaan. Apa lagi ? Sesi mengutuk bermulalah ~

Syamira kata nanti mesti esok semua yang masuk semua tunjuk bagus. Bla3. Aku cuma kutuk pasal Hasya yang pegang microphone, I mean asal dia weh ? Suara macam lembu lagi baik suruh Yoseob atau Sanduel yang suara lagi bagus dari dia. Hey hey apa ? Tak mungkin aku nak kunci mulut jek then dgr kutukan jek. Aku pun tak puas hati. Kutuklah apalagi. Apa kau ingat sesenang tu je ke aku nak berdiam diri ? Jangan haraplah sayang :D Dalam sesi mengutuk memang aku tak terlepas lah. Aku mesti ada, tetamu VVIP lah. HAHAH. Ohyeah bukan kutuk pasal Hasya tapi aku kutuk pasal ckg baru yang pilih orang tuh. Ckg Umai pun aku kutuk kata dia pilih kasih bla3. Semua org yang tak terpilih semua HOT gila youu dgn ckg baru dgn Ckg umai tuu. Wah diorg jadi object utama pulak. terfamous pulak ckg tuh nanti.

So yeah bla3, rehat. Aku cuma cakap dgn budak yg tak terpilih jek. aku tak cakap langsung dgn Nadira. Bersalah gila kot. Aku nak tegur dia tapi takut bukan takut Syamira tak kwn aku tapi takut nanti Amira dgn Misha kata apa pulak. Sampai dlm kelas tak cakap tapi dalam senyap kitaorg main balas balas kertas tau. Then aku ternampak pulak Syamira dgn Misha, maybe dah okay kot. So aku cakap dgn Nadira balik. Then math. Then PI. best woo PI ~ Mula mula awkward skit sbb Nadira merajuk lagi dgn aku sbb dulu aku pernah janji dgn dia yang kalau ketua tak kwn slh satu dari kitaorg, kami kena kwn jugak. Bukan macam tu tapi aishh susahlah nak explain ~ Then kami baik balik. Kami reka game baru. Kalau haritu reka game Kwangmin comel skrg, version aku rentak dia sama mcm Sek sek bom bom tuh ~ Tak perna main ? KESIAN ~

Haritu macam nikan ? "Kwangmin. Kwangmin kwangmin comel comel, suzy suzy hodohh !" skrg mcm ni "Sek sek bom bom. Ct dia ada 24 bias, banyak sampai jadi pelupa, sampai masa birthday Gongchan dia pun lupa nasib Wafa ingatkan. Dulu mangsa pertama dia Siwon then Yosoeb tapi dh putus sbb Suzy. then Gikwang. then MinHo. then Dongho . then L. dan seterus seterus dan seterusnya :D Ct selalu main ABC [main ABC] ABC ! Dongho ! Bila dapat huruf D dia selalu ckp Dongho. bila huruf B [main ABC balik] ABC ! Beast,B1A4,Boyfriend,Bestfriend,Baro ! Bila dapat huruf B dia selalu sebut Beast,B1A4,Boyfriend,Bestfriend,Baro baru ada bulu ketiak. [tak focus then gelak, then focus balik] then Ct suka main PikaChu tapi kami tukar ayat dia mcm nih, [main pikachu] tapi ayat asal dia mcm nih, [main pikachu] kreatifkan kami ? kay tu ja. Bubyeeeeeee ~" bongokkan kitaorg ? HHAHA ! Kreatif sungguh kami nih =3

#Raya Countdown :  6 days moreeeeee. Berita terhangat esok tak boleh bawak camera. ish ckg nih jeles lah tuh takda sapa nak tangkap gmbr dgn dia :p
written by me Tuesday, August 23, 2011 11:55 PM