Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Loceng berbunyi , kring kring ~

Tumblr_logkc7hmhp1qcqgobo1_500_large


Abaikan tajuk diatas xD Tetiba aku teringat lagu ni. Semalam je kot aku baru nyanyi kat sekolah. HAHA. TAU TAAAAAAAAAAAAAAAAAAK ? Ofcourselah korang taktaukan ? Hihi. Meyh aku nak habaq sesuatu ni. BIG THING nih, nak dengaq tak ? Tak mau pi belah sana ~ HAHAH, tak aihh. dhlah aku straight to the point jalah okay tak ? HAHA ! Tadikan lepas habis BM kan terus rehat habis aku dgn Nadira bawak keluar muqadam then kami lumba lari. HAHA. mula mula dia depan kat aku masa nak keluar kelas. Ohyeah, kami org pertama yg keluar dari keluar dari kelas sebelum ckg bagi kami semua keluar. act, ismail org pertama. hehe ~

Then kami 2 org je tahap 2 yg lain semua tahap 1 baru habis baca muqadam then dengan aku tak buka kasut lagi dh duduk atas karpet semata-mata nak sandar kat tiang. HAHA. then aku nak buka kasut pun tak boleh sebab dia asyik tolak aku dgn kaki dia. dia bukan tolak mcm tendang. I mean dia gerak kaki and kanan sikit sikit. mcm tulah then aku dh buka kasut sblah then aku ckp kat dia "hang nak kasut ni masuk mulut tak ? dh shuh sanaaaaa !" HAHAH kejam kan aku ? siap tunjuk kasut aku kat dia then tetiba Amira dgn Watin dh dtg then Amira pi kat tiang kat depan tuh aku tak pergi sbb maybe kat situ tempat lelaki tapi last last kena duduk jugak.

*Flashback*
Kami berdua lari kat tiang yg amira duduk tu sbb Amira mai balik kat tiang yang aku duduk then, NAK TAAAAAAAU TAK ? NAK TAK ? NAK ATAU TIDAK NI ? NAK ? Okay okay mcm ni, kami dorg langgar tiang tuh sakit wo. KEDEBUK ! Sakit gila kot >.< Then aku nasib baik lagi sbb aku kena langgar kat tempat lebar then nadira kena kat bucu then aku jari aku sakit. aku mengamuk kat dia. main main jek. Then dia cakap "ADOIIIIIIIIII ! SAKITNYAAAA ! nasib baik aku langgar bear besar" bear besar or whick is me. HAHA. act dia tak kena kat bucu tapi kat badan aku. Kesian dia weii ~ Jari, kepala dia sakit. Then aku ckp "Ni hang tengok ni ! Habis tangan aku yang comel ni jadi warna merah menyalah ! Ni semua salah hang :p" AHAHA then aku tak ingat dia balas apa tapi dia ckp apa yg dia sakit. Then dia punyalah merungut about 5 minutes then aku asyik gelak mcm org gila mabuk jek xD Aku gelak tapi suara tak keluar.


Cuba korg imagine kan kepala aku gerak kanan kiri then mulut aku senget kanan then senget kiri then duk gelak tanpa suara. eh yg senget tu bukan aku cacat tapi susahlah nak explainn ~ Then ambik kau dua dua tak dapat sandar kat tiang. Puaas ? Then Amira yang sandar. Tak aci T-T
*End of flashback*

Then time dh mula baca muqadam kami sembang tau tak. Dia cakap pasal first day puasa yang kitaorg beratur ikut tahun time tuh kami tak mula berebut nak sandar kat tiang tapi aku sorg jek. then time tuh kami ternampak lidi baca al-quran kan then nadira tanya aku punya ke. aku cakap tak. Then dia baling kuang jaq gilaaaaa ~ then aku tanya dia "WOIII ! Mana aku punya lidi ?" then dia jawap "lah tadi hang kata bukan hang punya ? keling betoilah -.-" smbl angkat kening dia then aku tgk lidi tuh then aku ckp "PI AMBIK BALIKKKKKKKKKKKKKKKK !" dgn nada yg marah. Kesian dia. MUAHAHA. Then lepas habis baca muqadam aku naik tangga sambil sembang dgn Nadira then pintu bilik kelas aku tertutup then time tuh aku tgh bersembang tiba tiba Alif buat attack buka pintu tak tentu pasal then secara Automatik aku menjerit KUAAAAT GILAAA. Well, aku ratu menjerit so kalau sapa sapa nak culik aku berhati hati aku jerit teramatlah kuat smpai buat org sakit telinga.

Alif tak sengaja sebenarnya buka pintu tu then time aku menjerit alif terus terangkat bahu dia tanda terkejut then tutup telinga. Then bila dh separuh jalan masuk aku gelak macam setan kat alif. HAHAH ! Alif terkejut. Muahah. Semua yang dekat dgn tmpt aku, semua marah aku T^T huaaaaa. Takpa hampa marah aku takmau kawan :p Then sementara tunggu ckg kami main Lingo. Best woooooo ~ Kami main tekan tajuk lagu, nama group kpop, tapi aku lemah tau nama artis malaysia. aku tak ambik tahu sangat. hihi. nama group banyak yang wafa lagi cepat dari aku. Padahal aku lagi tau banyak pasal nama kpop group , lagu semualah. aku lagi berpengelaman /ceh\. HAHA ! eh aku tak sure ni part PSV ke ape ntah. what everlah =]

Then then time balikk ! Sebelum balik subject last adalah Science. Kami kena buat exprimen terhadap benda plastik,kayu & logam and bla3. Aku dengan Nadira bangang gila kot. Group kami tengah buat exprimen kami boleh letak buku buku dlm beg. Ohyeah kami bawak beg dlm makmal science sbb tadi time science hujan. HAHA. Kami senyap senyap tau takda sape perasan langsung. Then aku ckp kat dia , apa yg yg kami buat ni mcm dlm variety show kpop group sbb mcm dlm Chef Kiss kan Kevin dgn Eli ada buat makanan untuk KiBum dgn Seohyun kan ? Then dorg letak julap ke apantah bagi tak sedap or bagi dorg buat sakit perut. buat senyap. or mcm dlm running man, yg masa Park Sejin ke sape ntah jadi tetamu misi dorg kena masa Tteobkki dgn ape ntah kan then senyap senyap kwangsoo bagi makanan dorg kat Haha then Haha pun bagi benda yang Kwangsoo nak mcm ketua group tk nmpk. kan dorg leka duk memasak sampai tak nampak. mcm tu jugaklah kami dorg tgh leka buat exprimen kami sesuka hati ja letak barang dlm beg. Kan best klu ada org rakam. sure nanti kami tgk gelak terbahak bahak smpai terbaring atas lantai tak tahan nak gelak xD

ohyeah time balik masa yang dinanti nantikan. time kat pagar sekolah, aku duk tunggu perkerja ayah aku ambik then alif datang kata "HAHA ! Padan muka takda sapa ambik lagii ! :p" kurang asam gila ayat dia. Bunuh jugak nanti. Then aku tempar lengan dia , guest what ? dia tak marah pun, selalu balas balik. Then Hazwani lalu dia buat buat batuk menyindir , kejam gila. Then aku cakap "Apaaaaa ? Dia yang mulu dulu. oh oh , mana aci mcm ni." dia jwp "Ada apa apa letuwwww ~" ish kenet ni takda apa apa lah. aku cepuk jugak budak kenet nih. Eiuww, buat apa aku nak suka kat musuh/kwn aku sendiri ? Dahlah tak comel mcm Gongchan, Jo twins dgn bias aku yg lain. Dahlah tak ada abs mcm L,Dongjun & Kiki and yg lain lain yang ada abs. jangan haraplah aku nak kat kau. HAHA ! Ohyeah then aku jenget duduk belakang beg hazwani nak gempar Nadira. lama tak gempar org. Then kan tanah liat kan lepas hujan kami tulis nama bias kami kat tanah liat tuh. Aku tulis nama Gongchan, dia tulis nama Kim Bum dia tuhh. Then tetiba Nadira pi conteng nama Gongchan dhlah aku baru tulis takat Gon HAHA. then dia kacau.

Then dia tunjuk kat van ada itik kat belakang sekali. Then aku menjerit nama Gongchan kuat kuat mcm org gila mabuk bagi dia jeles. jahat gilakan niat aku ? muahehhe. Lepas van tu dh berambus kami 2 org main ABC. punyalah bising aku time nak jawap bila dpt kat B. bukan sbb susah tapi aku tau nak jwp apa ofcouse lah Beast, Boyfriend and B1A4 aku dh setkan dlm otak kalau turn B aku akan sebut tu dia pun sama. HAHA. jenuh kami menjerit nama yang sama. Aku menjerit ARGHHH kuat gila. Tak puas hati kot. then perkerja ayat aku dtg aku terus masuk sklh ambik beg aku kat kantin then mak dia pun dh dtg. kami balik pada waktu yg sama. #KBAI ^^ eh esok aku private blog tauu. baca nii --> http://www.thesweetvanilla.blogspot.com/ ni blog nadira. baca post terbaru. OMG! Alif suka dia ? Gosh ! Berita terhangat ~
written by me Monday, August 15, 2011 11:46 PM