Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
IHATEYOUUUUUU♥

Tumblr_logkc7hmhp1qcqgobo1_500_large


Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii semuaaaaa ! Hihi. Nak tau tak ? Nak tak ? Tadi tepat tepat pukul 7 aku dh sampai sekolah. /Banggalah nih\ HAHA. Masuk masuk jek kelas semua duk buat kerja masing-masing. Ada yang buat kerja sekolah BM tapi bukannya ckg kutip pun harini -,- Aku tak siap lagi. Nasib baikk. Plus aku tertinggal buku tuh xD Ohyeah, Nadira conteng whiteboard. Even dh tukar whiteboard and murid murid takde maker tapi budak kelas aku bwk sendiri tau. Nakal gilakan diaorg nih ? Tampo free jek. Then Nadira buat BM Penulisan kat whiteboard suruh jwp. Then aku dtg jwp "Hai ckg. Bye ckg. Nak tidur." Then duduk kat tempar Fakrul kat depaaaan sekali.

Then Nadira tulis kat whiteboard "Ct ! Hoi ! Bangun ! Gongchan nak mai !" semua ada tanda seru xD HAHA. Then dia ckp "eh eh silap ~ Kita padam Chan jadilah Gong" bongok jek. Then dia smbg "Haa ! Gong kan ada kat bilik JQAF tuh ? Yang Alif main time deke barat. Nanti Gongchan mai then ketuk Gong tu kat hang habis bergegar dunia xD" then aku balas "Aku tampaq hang meninggal jugak sat gi -.- Dahlah berambus aku nak tidur. Good night." dia kata "Good night hang ! Good morning dh lah. Akai takdak ka ?" aku kata "ah whateverlah !" Then aku kata "ahhhhhhhhhh ! Malaaaaaaaaaaasnya nak ambik Yassin T.T" then aku pergi tempat aku balik ambik Yassin aku then aku turun sbb dia pukul 7.15 kena trun.

Then time rehat aku dgn Nadira berebut nak keluar then Nadira dpt dulu, then dia suruh aku lari kuat kuat bagi dpt tiang, dia lek jek kuang jaqqq -.- then time baca muqadam kan kitaorg bukan baca pun tapi kitaorg sembang. kita baca 2-3 surah jek. yang lain berbaki sembangan kami xD Muahhaa. Kami smbg psl bias aku. Dia tanya bukan sbb ape tau ~ tapi nak ejek nama apa. Paling tak boleh tahan and tak boleh belah kan dia ejek Sanduel Sandel dgn Spender. Tak senonoh gila minah nih xD then bila dh habis baca semua tuh kami pakai kasut then kami ejek nama bias kiatorg. dia ejek sanduel spender dhlah kuat tak tau malu betul aku ejek Kim Bum dia Kembong act ikan kembong tapi nak sbut ikan tuh. Then smpai kat kelas kami punyalah menggila smpai panggil panggil Alif. Bukan sbb syok kat dia ke ape tapi kitaorg nak sampai kan info nih. aku ckp "ALIF ! ALIF ! ALIFFFFFFFFFFFFF ! Dengaq ni ! dengaqlahh ! weii wei ! Woii !" alif potong "tak mau dengaq ~ tak mau dengaq ~ Tak mau dengaq ~" then dia tutup telinga dia then buat muka minta penampar aku -.-

Then nadira kata "aku gossip girls aku nak bagitau alif ~ ALIF ALIF ALIFFFFF !" then aku potong "ALIFFFFF ! Ejek Shazana Kembong tau tau taaaaaau !" then suhaimi kata "hang la kembong, err -.-" aku kata "hang diam ah -.-" then nadira kata "ALIFF ! Ejek dia spender xD ha Ikmal ! Thanks god ! Ejek aishah spender" bodoh gila dia nih ckp dpn lelaki, tak senonoh -;- then aku kata "ha weh ! Ikmal ! ejek dia kembonggggggggggggggggggg ! " dia tak hiraukan kami dorg. cuma buat muka inconnect jek then sambung smbg dgn alif. then bla3.

Ohyeah. For your infomation, aku benci gila dengan orang yang suka rampas kawan aku tak kira dlm alam maya or reality. Aku paling benci dlm reality. Dahlah rampas kwn aku, Nadira then marah org tak tentu pasal, gila ka ? -,- Like my friend say, rasa mcm nak tendang tendang jek. HAHA. Klu aku nak cekik cekik. Ohyeah before that, aku benci org yang suka berrahsia-rahsia or dlm BI bersecret-secret dgn aku. Best le tuww main secret-secret dgn aku ? Buat aku menyampah lagi dgn kau adalah.. Klu dlmcfriends fb Eisya Channie II tuh takpelah nak bersecret secret, aku bukan sesape nak marah dorg, lagipun dorg bestie aku. Klu mcm org yang rampas Nadira nie, aku memang menyampah gila sbb dia ni suka panggil org then OVEEEEER NAK MATI. /aku tahu aku kejam. aku memang kejam bila marah =3\

Ohyeah so dh balik , as usual letak beg kat kantin keluar pergi rumah mak ngah tempat nadira selalu tunggu. Ohyeaaaaah, pada masa yang sama Alif ada act dia pun selalu tunggu situ. Then aku ambik kerusi then ajak Nadira main ABC mcm biasa ~ then dia pening gila stiap kali huruf D dgn B aku menjerit mcm org gila sbb nak sebut perkataan mula dari tu then alif kata "pengsan lah aku ~.~" kami dua org cuma gelak jaa. Then aku kata "alaaaaaaaaaaaa ! Perkerja ayah aku dh dtg. Byeeee ~" then aku pergi kantin ambik beg aku, penat doe lepas ni letak beg kat rumah mak ngah terus. HAHA. Then dgr alif kata "Yeyeyeyeeyeeeeee ~" then aku kata "datinglah hampa duaorg !" aku tgk reaction drg mcm tak dgr jek.

cis, kurang asam -.-  then time nak pi kereta perkerja ayah aku aku lalu van then aku lambai kat mahirah dlm van tuh. omg omg guest what ? itik dlm tuh >.< dia kata kat kwn dia gendut, kejam xD then aku baru teringat , menyesal gila aku mengadu kat ayat aku yang kak ju selalu ambik lambat. klu tidak sure boleh main lama lama T_________T

Aww aww nomey tak iteww punya blockquote ? jeles tak ? Jeles letuwwww ~ Btw blog ni Yeeona nomeeeeeeey yang edit. Muah sikit meyh :* Thanks tau Yeeona. Btw, Alif block aku kat facebook T______________T
written by me Thursday, August 18, 2011 12:12 AM