Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Happy Birthday Mommy ♥

Ini ibu saya dan saya. Belakang tu kakak saya dan abang saya. Saya tak pasti dimana kami tapi maybe kat Langkawi kot. Hihi. Abang sulung saya entah hilang kemana. Ayah saya yang snap gmbr ni =3Time neyhh saya umur saya 8 kot. Ke 9 entah. Hihi.

Hey heyyyyyyyyyy harini Birthday mak saya. jeles ? Mak saya ada kat sekolah skrg. Belum balik lagi. Ayah saya beli bunga untuk dia. Cantik wooo. Ayah saya letak bunga tu kat bilik dorg. So nanti supriselah dia time masuk masuk bilik. I was wondering that Gongchan do the same thing to me =3

Hihi. Happy Birthday maak. Ct minta maaf tau kalau Ct asyik sakitkan hati mak. Alaah, Ct kecik lagi. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Semoga mak dapat pergi ke Mekah buat kali ke-4. Hihi. Ct tau mak selalu ajak Ct pi sana tapi Ct tak mau sebab Ct takut hilang dan Ct banyak dosa. And lastly, CT SAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG MAK ♥ Saranghae omma ♥

Eh mak saya dah balik lah. Tadi mak saya minta buka fb dia kejap. Dia suruh saya balas 'Thank You ;]' kat sapa yang wish kat dia. Hihi. Apa punya anaklah saya masa kat sekolah baru ingat. Kakak saya subuh subuh time nak bersahur dh wish awal-awal. yelaaah, saya kan nyanyok mengalahkan orang tua. Kakak saya betterlah dari saya. Fine.
written by me Wednesday, August 3, 2011 12:44 AM