Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
About


About me

Heyya peeps. Nama penuh aku Noor Siti Aishah Bt. Mohd Salleh. Korang boleh panggil aku Ct or Eisya. Tapi aku prefer Eisya sebab aku dh terbiasa type nama aku macam tuh. Fake name. Umur aku tahun ni 10 thn. Tarikh lahir aku 22 Febuary 2001. Aku dilahirkan di Hospital Kulim. Aku tinggal di Kulim Kedah. Aku orang kedah tapi bajet cakap KL. Hobi aku online, tengok tv, dengar lagu and etc. Cita-cita aku nak jadi Photographer, Fashion Designer, Graphic Desigener or Wartawan. Aku mix cina, mak tok belah ayah aku dulunya cina tapi skrg dh masuk Islam. So semua cousin belah ayah aku semua muka macam cina, termasuk aku. Basicly, aku selalu study 30 minit and online 5 jam atau lebih. Kat efbee Ct Salleh aku agak sombong or memang dh sombong. Tapi kalau kat efbee Eisya Channie II aku friendly sbb aku dh kenal dorg. Diorg semua bestie aku dlm account tuh. Kalau ada orang chat dgn aku kat efbee Ct Salleh aku akan jawap sepatah kalau malas tahap gaban.

Aku suka makan Baskin Robbins. Uwaa lama tak makan Baskin Robbins, smlm nak beli tapi sbb dh beli McFlurry Orea. Aku suka lelaki yang comel dan talented macam Yoseob. Aku suka makan makan makan. Aku suka online dari study. Aku suka usha lelaki chinese yang cute cute. Aku suka makan McDonald, KFC, Secret Recipe and etc. Aku suka minum Milkshake. Aku suka pilih Chocolate Milkshake, Vanilla Milkshake, Strawberry Milkshake or Orea Milkshake kalau pergi restuarant yang ada Milkshake. Aku suka tidur. Aku suka bajet hot. Aku suka dengar lagu Korean Pop. Most of Kpop Group aku selalu tengok lelaki jek perempuan jarang. Kalau perempuan aku minat F(x),Secret,Sistar, Kara, Girl's day, 5 dolls and etc. SNSD ? Ermm bolehlah tapi dorg semua buat Plastik sugery aku tak suka. A Pink ? Group baru tuh lagilah aku benci. Sebab dalam satu FanFic ni ada A Pink, and diaorg berganding dgn Boyfriend sbb tu aku benci diorg. Miss A ? Aku suka Jia dgn Min. Suzy jangan harap. Aku suka lagu Goodbye Baby jek.

Aku benci orang yang suka rampas kawan aku tak kira dalam alam maya atau reality. Aku benci orang yang suka marah orang tak tentu pasal. Aku tak suka orang yang suka cari publisiti murahan. Aku benci Suzy. Aku benci dengan orang yang suka menggedik dengan bias aku. Aku benci homeworks banyak. Aku benci kalau cuti kejap tapi homeworks banyak mcm setahun cuti. Aku benci orang yang suka menjawap. Aku benci orang yang suka show off barang depan aku. Aku benci orang yang bejet hot depan aku. Weii Api Neraka lagi hot lah. Aku benci orang yang perasan. Aku benci orang yang suka kutuk belakang aku. Aku benci orang kutuk kawan aku. Aku benci orang kutuk bias aku depan aku. Aku benci orang yang suka cari pasal dengan aku. Nak fight face to face la weii. Aku tak suka orang yang suka paksa paksa aku ni.

Aku tak pakai spek pun. Aku pakai suka suka jek. Spek tu bukannya ada power pun. And kalau aku pakai spek besar mcm ni pun tak bermaksud aku ni nerd okay.


About the blog






Blog ini dilahirkan pada bulan May 2010. Pada mulanya memang hodoh. Dan blog ini ditinggalkan selama 4 bulan dan pada bulan September tuan blog mula beroperasi semula. Pada bulan December pula tuan blog sudah pandai bermain coding. Pada mulanya dia gunakan templete Minima. Tapi pada masa itu blog ini agak hodoh. Pada mulanya blog ini diedit oleh kak Alfi dan blog minima pula Ainaa yang edit. Dan sekrg pula, Yeeona my bestie, comel gilakan diorg edit. Hihi.

Sekian,
Terima Kasih.
written by me Saturday, August 20, 2011 2:14 AM