Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Selamat berpuasa =3


1,2,3 Candid !

Asslamulaikum pada umat-umat islam sekalian. Esok 1/8/2011 kita akan berpuasa. 
Pastikan anda jangan ponteng ! Dont naughty naugthy time puasa. Jangan buat benda yang membatalkan puasa anda.

11 Perkara yang membatalkan puasa :
~ Makan atau minum dengan sengaja.
~ Memasukkan sesuatu benda ke dalam rangga badan.
~ Muntah dengan sengaja.
~ Mabuk atau pengsan sepanjang hari.
~ Gila.
~ Bersetubuh pada siang hari.
~ Berbuka sebelum waktunya.
~ Keluar air mani dengan sengaja.
~ Haidh.
~ Nifas atau wiladah.
~ Murtad.

Credits pada sekolah aku, dorg bagi kertas indo ramadhan. Yeyeyeeee, nanti boleh main mercun, bukan aku tapi kwn aku. Mak ayah aku sure tak bagi aku main. Lagipun aku nak hidup lagi. Haa, sapa tak pergi terawih ? Aku lah ~ Bukan malas sbb memang tak boleh :P Jelouse ? Yeyeye, nanti nak raya. Hihi. Tak sabarnya aku nak kutip duit raya dengan kawan-kawan aku.Then makan kuih-muih sampai perut mcm gajah. Semakan chubbylah saya. Then nanti dapat duit raya yang banyak dari mak/ayah saudara. kekeke. Jumpa cousin kat kampung. Aww aww,cant wait lah !

Maafkan Ct kalau Ct ada sakitkan hati korang ke tak layan korang ke sombong ke. Sorry banyak banyak. Well, semua orang tak sempurna. Jadi ampun kan lah Ct ya. Dari hujung rambut hingga hujung kaki. Sorrylah sbb tak layan korang selama ni. Sorry bebanyak. Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak (:
written by me Sunday, July 31, 2011 6:11 AM