Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Saya tak kawal pemakanan saya.


gambar smlm aku beli ice cream trophy kat giant. aku beli 1 kotak dlm tuh ada 4 btg. aku makan 3 
batang. smlm, 3 batang skrg neyh pun aku tengah makan. sedap woo ~ jeles ? HAHA. tadi baru makan GCB. Ain sampai tanya, perut manusia ke apa neyh ? AHHA. Berapalah berat badan saya eh ? Hihi ;]


ni gambar aku time makan GCB beberapa jam yg lepas, dan kini saya kembali lapar semula, 
dan makan ice cream. Wahaha, perut gajah betulkan saya neyh ? HAHA. Oyeah, itu mix style saya, kat tengah tu ada bintang warna hitam. Comel woo. Hihi. Jangan tgk background bilik saya tuhh. Saya tau bersepah, sbb bangun jek trus bukak lappy. Sampai skrg saya tak mandi lagi. Naughty kan saya ? Tgklah collection novel saya dan comic tuh. comic tu kakak saya punya. Kay bayyyyy. saya nak sambung lovey dovey dengan ice cream saya ♥


sebijik kan ? well :P
written by me Sunday, July 31, 2011 12:39 AM