Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
My mood is curently Boyfriend Scenarios ♥



Hai awak semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Awak tahu tak sejak semalam dari pukul 12tghari-4pagi semalam saya asyik membaca jek. Tetiba mood membaca pulak. Bukan mood membaca buku sekolah tetapi membaca Boyfriend punya scenarios. AHHA, sumpah you I ckp nih. Daebak gila babengg. HAHAH. Ain kacau line saya nak baca scenarios. Tapi saya suka bergaduh manja manja denga dia. HHAHA, dari topic ke topic lain. Saya la neyhh, tukang tukar topic xD Nak baca ? Jap saya print screen yek. Sabar separuh dari iman. Puasa pun dah nak dekat. Jadi belajarlah bersabar yek ~

AMARAN : Pastikan anda baca dari bawah, kalau rabun nak baca sila tekan CTRL + mouse yg kat lappy korg or guna mouse yg korg beli kat kedai tuh. Faham ?














HAHA, sbb aku print screen benda ni habis aku terlupa baca scenarios aku, kacau line betullah xD Oyeah, baca tau ! Lu tak baca gua cekik cekik lu. Sekarang minah yg bernama ain dh offline. bongok betul. Tak mention pun nak off. Buat penat aku jek balas -.- suka gila aku gaduh-ing dengan dia. then gila-ing dgn dia. Tapi aku rindu nk gila-ing dgn Jojo T^T Kekeke, minah tu dah on aku ada kwn lagi :P Aku nak gila-ing dgn Bibim pulak pasak KPOP exam xD eh minah tu dah on balik. ee, memang nak kena smackdown xD act, ada lagi tapi malas aku nk tunggu dia bls. Bubyeeeeeeeeeeeeeeeee.

Beratlah blog aku nanti.
written by me Friday, July 29, 2011 10:47 PM