Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Kisah hari Rabu ♥


Annyeonghaseyo chingu & Asslamualaikum semua.

HAI HAI ♥ Harini aku nak cakap pasal apa yg berlaku di sekolah tadi, nak dgr tak ? Tak Nak ?Alooo, dgr lah, Please ? KFINE. Tadi kat sekolah aku dtg around 7.15 then kelas bising gila, aku lupa pasal apa. ntah lupa #Nyanyok

Then lepas habis perhimpunan kita org ada PJ. Mula mula kitaorg panas kan badan dulu. Then ckp tanya bdk perempuan nak main apa ? Then ayu ckp nak main tali skipping yg Syamira /atau org lain\  ckp nak main badminton. lps tu drg ambik tali skipping dgn badminton then mula mula aku nak main badminton tapi malas pulak.

Pastu , aku dgn Nadira ltk balik reked tu then berehat sebentar bersama KitKat  #PadahalbknadaKitKatpun  -.- Then kami sembang sembang pasal cerita kat tadika dulu, aku lupa apa yg kami sembang then kami masuk dewan , ambik tali skipping sbb time tu manusia yang main badminton dh mask dewan kami je yg kat kwsn kolam ikan.

Then aku tgk drg buka kasut then semua lompat smbl jalan dlm dewan happy je. Then tali skipping aku pendek then aku lompat jelah, then aku lepas lompat lebih dari 5 kali tau, bangga ni ^^ HAHA, kalau tidak tk mungkin aku lepas.

Then kaki aku tersangkut kat kali then aku mencarut. Then bla bla bla. Then main lingo or ape ntah nama dia yg mcm kat hawaii tu duk main tunduk tunduk tu. HAHA, kitaorg guna tali skipping then aku try buat then kaki aku terseliuh sbb lantai lincin then aku cuma teriak sakitlah. not teriak menangis okay tapi menjerit.

Then tiba tiba aku nampak kwn kwn aku main anak anak ayam aku pun nak main, cop cop kaki aku dah tak sakit dah , berlakon saja maa ^^ #pelakonterkenaldikelas then, kami main ketok ketok pintu rumah atok/musang/or etc. Then mak ayam mintak jarum then bagi kat anak anak dia then yg last skli pergi campak lah kat mana mana pun.

Then keesokkan harinya kami pergi rumah tok/musang tu lagi then minta jarum lagi. Then dia kata, "kan saya dah bagi kelmarin ?" then mak ayam ckp , "saya bagi kat dia" tunjuk kat anak anak dia then anak dia tunjuk kat anak lagi satu then sampailah anak terakhir, oh ya kami main 26 org ye ^^

Syamira jadi tok/musang , aqilah pulak jadi mak ayam yg lain jadi anak anak dia, then aksi kejar mengejar mula, musang tu nk tangkap anak anak ayam semua pegang baju org dpn then drg lari sana sini aku pun melelong lari sana sini drg pegang baju org dpn then gerak kekanan and kekiri mau aku tak lelong ==

Then nadira anak musang, dia tangkap kami jugak. Nadira asyik nak tgkap aku tapi aku mengelak. Then aku terlepas pegang baju spe ntah then aku tak lari mcm drg then aku tarik lah baju org yg last skli then aku tertarik tudung Wafa sampai terkoyak.

Ah , nevermind dia ada pin nak ikat tudung dia ^^ Then ckg marah kami sbb terjerit sana sini ckg kata, "Diam sikit ! Drjh 6 dgn 5 nak belajar !" then aku jwb , "FINEEEEE !" haha, jwpan yg selalu aku guna bila aku rasa tak puas hati xD

Then anak ayam tinggal sikit je lagi, then drg kata dh penat so berhenti main then, buat kerja sendiri. Then kami duduk atas stage duduk bwh kipas then main ABC, mcm bdak budak kan ? Well, kami kanak kanak ribena biasalah xD

I think lebih dari 10 org kot yg main , aku suka main ramai ramai baru 'SYOOK' HAHAH. Then sape ntah yg mula. nak main camni, Aku tepuk tgn kau then ckp 'A' then nanti kau pulak tepuk tgn kau lagi satu then ckp 'B' dan begitulah berikutnya ;3

Kalau krg rindu nak jadi kanak kanak ribena macam aku ni, buatlah sure happy. Sepanjang kat sekolah aku asyik gelak je dari perhimpunan sampai rehat, after rehat kuranglah. Sbb kelas sunyi semacam je ==

Then pemenang main ABC amriza, then bla bla bla. aku tak nak main then aku tgk group lain main ABC jugak tapi cara permainan dia lain mcm, kau kena tunjuk jari kau then kami baca ABC mcm kalau sampai kat huruf D kau sebutlah nama apa pun, macam Dongho ke xD

Then waktu PJ dah habis belajar BM pulak aloo, kami kena buat karangan bahagian C , byk giloo tu termasuk kerja esok, mati aku T^T oyeah, koko harini dgn esok dibatalkan sbb bulan ni murid thp 2 tak rehat langsung, so ckg kesian. Kesian lah sgt.

Then bla bla bla. Then blj KT ckg yg sama ajar kami. Then act, aku ada benda interesting nak ckp kat krg tapi aku terlupa, Mian. Tapi kami semua ckp berkaitan Rumah yg selesa, ckg tanya rumah yg selesa ada apa. Then semua angkat tgn then bising mcm budak tadika srg tu nk ckp srg ni nk ckp. poning den xD

Then aku tak angkat tgn aku terus je ckp ape yg ada dlm fikiran aku, bukan aku sebut Dongho eh. Nak mati awal ke ? Aku sebut air cond, sofa , meja , tv , lampu , gmbr keluarga, tulisan khot #kay,nibknakuygfkrtapickg xD then bla bla blaaaaa.

Then, REHAAAAAAAAAAAAT ! Horaaaaay ! Then aku terus lesap dari kelas nak pergi kantin xD Then time rehat takde pe yg interesting pun. Kata nak ikat perut sbb nak beli EPOP, mak selalu bagi sehari RM5/4 then harini 4. Then aku guna kan RM2 beli makanan. Tapi duit tak cukup nk beli sbb tinggal RM3 jee.

Ceh, aku ckp macam org miskin, bkn mcm tu tapi abg aku tu kedekut kalau minta pinjam RM1 hinggit pun kedekut tak hidung masin. Kalaulah minta pinjam 50 sen je sure dia tak bagi jugak, kedekut kan ? == Then tadi aku bali terus beli makanan tengahari.

Macam biasa makan Nasi Goreng Cina. I LOIKEEEEEEEEE NASI GORENG CINA  Then dlm kereta aku ckp kat abg aku , "weiiiii, pinjam singgit" dia jwb , "Ni hang nampak ? Mau ? Org tgh takda duit ni" aku ckp , "laa, tadi bagi duit mkn byk ja aku tgk duit singgit hang, kedekut ngat aih ==" dia kata , "dah diam, hang nak makan ka hang nak epop ?" aku diam. then aku order nasi goreng cina, then aku gedik dgn abg aku kata nk beli jugak. then ada org call abg aku , org tu ayh aku.

ayah aku kata dia ada kat situ aku terus tergedik gedik dgm ayah minta duit RM5 then ayah aku bg RM10 sbb takda duit kecik then aku pergi keai majalah tu then aku tanya uncle tu , "uncle, EPOP julai punya ada tak ?" uncle tu jwb, "sudah habislah, jun punya ada." aku kata , "Jun ? Takpalah, dah ada ;/" then dia kata , "Nanti kalau stock dah sampai saya bagitau." aku cuma angguk je. then bagi balik duit tu kat ayah aku.

Then aku datang office ayah aku dgn abg aku then bla bla blaa. lps dia hantar aku dia belah. dia pergi Hi-Tact ada kerja, entah tk ambil tau. Ktujee. #BAII. Sorry lmtb update tau nadira ;3
written by me Wednesday, July 6, 2011 12:57 AM