Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Kisah hari khamis ♥


Annyeonhaseyo chingu & Asslamulaikum semua.

AAAAAAAA ! Kyeopta Youngmin ♥  Rasa macam nak belah belah je badan aku then bagi hati kat dia xD Okaay, sebab tgk M! Pick Boyfriend buat aku suka gila gila kat Youngmin.

Act, sejak drg debut aku suka youngmin. Orang pertama yang aku tengok dalam Boyfriend (bf) ialah. Tapi time dia dgn kembar seiras tak warnakan rambut lagi aku tak tgk lah youngmin sbb muka drg sebijik. Pening aku, then drg warnakan rambut.

Aku rasa youngmin lagi comel lote dari Kwangmin padahal muka sama je. Tapi aku suka lelaki rambut warna blonde, tak bermaksud aku tak suka dongho sbb rambut dia hitam. Tapi disebabkan warna rambut tu muka drg berubah. Hihi. Tadi kat sekolah, dalam kepala otak aku ada Youngmin je, Dongho berambus dah xD

HAHAA, semamlam aku tgk m pink bf then aku tengok youngmin menangis sebab dia salah step yg menari dalam air tuh. Cheogarafy tu marah dia. Sian dia. then masa nak pakai costume dia hilang ingatan sbb penat or etc. Then minwoo datang goyang goyang diaa.

Boyfriend nak datang indonesia ! shit, asal bukan malaysia hah ?! Indonesia bukan best pun :PP Eleh kalau buat kat m'sia bkn aku boleh pergi. Then bla bla blaa. Yeay, aku dah beli EPOP. Eee, happy je aku baca psl showcase ukiss tuh. Kusyuk jee ~

Then ada pasal boyfriend hihi, Youngmin aku comel as usual. Tadi kat sekolah takde pe pun yg best. Cuma lepas rehat BM kami semua suruh bagitau kami semua dpt no berapa dalam exam. tapi ckg gedik tak mau bagitau. #ckgbacanantimatilahaku.  Then aku merajuk kat ckg suruh tu then ckg kata, nanti hari ahad suruh mak ayah kamu datg awal then tgklah kamu dpt no berapa.

Ckg ni saje buat aku cuak. dahlah aku takut gila aku dpt no teruk, mati aku kena rotan then blk blk tk boleh online semua brg aku kena rmps T~T Kaay aku ada jumpa gmbr budak lelaki kelas aku kat group sklh aku nk tgk ? meyh sinii.


Yang buat double peace tuh Ismail, aku gelar kan dia microphone kelas kami sbb suara dia kuat plus dia suka pot pet sana sini. Ckg cakap apa je suka bantah then buat lawak. Then, dialah yang selalu buat kelas kami ceria dengan gelak ketawa, even kelas kami kotor tapi kelas kami ceria bukan mcm kelas lain , kelas bersih tapi tak ceria langsung :P

yang sebelah kanan buat double peace tu pulak luqman, yg tutup mata dia sikit sikit tuh, dia cacat kalau tangkap gmbr nih. yng sebelah luqman tu pulak, Khairul dia ni macam podan, dia lembut lembut tapi dia baik tau. bila kelas bising dia menjerit suruh diam padahal suara punyalah kecik xD

sebelah khairul tu pulak, Fattah or lebih degelar 'Patah' HAHAH. dia ni nampak je hensem comel semua perangai , Ya Allah macam setan xD sebelah dia tu pulak yang pakai baju hitam and coller dia warna oren tu Alif. manusia yang paling aku benci. HAHAH, dia suka kacau aku. Muka dia mcm L tak ? tak ? tapi bagi aku serupa, eleh kau tk tgk dia secara live :P sebelah alif tu pulak Aiman, dia kalau senyum memang manis and suka buat lwk bodoh. Hihi.

HAHA, nanti aku nak bwk camera time raya tak kira mak ayah tak bagi ke aku tetap nak bwk aku nak snap gmbr aku dgn semua classmate aku semuanya 41 org then edit letak nama drg kat gmbr tu then kalau aku ada com aku akan buat vid psl kelas kami. letak lagu Sahabar Selamanya OST Upin & Ipin. Sweet tak aku ? kayy, murid kelas 4 arif sila simpati skrg.

Eh terlupa pulak, then ckg keluar kelas nk cari buku Pemahaman 1 kitaorg, Alif manusia dlm gmbr tu dia check buku kedatangan ckg then dia cari kertas kami semua dpt no berapa. Then, aku dgn Nadira suruh dia cari cepat cepat. Nadira suruh Yarshwant jaga pintu. Then nadira kata , kita ni macam nak curi kertas jawapan exam ja xD

Then aku gelak. bla bla bla. eh aku tak sabar nak raya ;] aku tak sabar nak bwk camera then tgkp tgkp gmbr drg then buat vid Kelas 4 Arif. agak agak drg terharu tak ? Aku buat bukan sbb nak menujuk tapi aku nk buat utk Memori kelas aku. then nanti aku akan try rakam benda yg kelakar berlaku kat sklh nanti then mskkkan dlm vid tu.

Aku akan masukkan vid yg part 1 kelas gelak termasuk aku, mesti sweet gila. tak terbayang bertapa sweetnya kenangan tu. Dan saat aku dah melangkah masuk ke alam sekolah menengah aku tahu aku akan menitis air mata sebab terharu dgn memori yg sweet ni then baca balik entry entry yang aku tulis apa yg berlaku kat sekolah.

Nanti bila drjh 6 aku nk tulis no tel semua kwn aku tk kira yg ada or takda. yg takda bagi no mak ayah krg or rumah sbb aku nk contact krg nanti, utk renion ke ape ke. nanti aku nk belanja krg sesuatu ke ~

Aku ada ckp kat kwn bloggers aku yang, aku nak belanja kelas aku pergi bercuti mcm pergi cameron ke. Aku nk bwk ckg sekali. Tak kira semua classmate aku kena datang jugak, tak kira demam or what ever ! Nanti kalau krg jaga kwn kwn sentiasa disamping utk menjaga krg kay, dont worry aku akan jaga korg.

Yang lelaki jaga budak lelaki yang sakit , kalau aku dpt tau krg buli dia dgn ganas, siaplah krg. yg perempuan jaga bdk perempuan yg skit. Then nanti mendaki bkt sesama then petik buah strawberry sesama. Then berkelah sama sama. OMG, tak terbayang bertapa happynya. bila baca balik rasa nak nangis je ;[

#KAYBAAII. Aku nak buat group utk kelas aku nih :D ILOVEYOUALL,4ARIF 
written by me Thursday, July 7, 2011 7:14 AM