Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Jojo-shii ♥

AAAAAAAAAAAAAAA! Jojoo-shii where are youuuu ? T^T Imissyoualot ♥


Hey hey hey kamuuuuuuuuuuu semua. Harini gua tak mau cakap pasal apa yg jadi kat sekolah tadi. banyak sgt. Lu tgk skrg dh pukul 9.30 kan ? aku tk ingat sgt apa yg jadi. subuh subuh dah buat lwk smpai aku jadi nyanyok.

Back to topic, eh ehh who's Jojo ? She's my friend lah derr. Meyh aku bagitau sikit psl diaa. Her name is Jojo. She live in Kelantan. Kelantan is a peaceful okay. She love to eat. She love sleeping. She love anime. Everyone know that she love Kpop so muchhhh but what she want to say that she love all of her friend more than others :']

She's 15 years old. This year she will take PMR examination. She want to DIE DIE DIE ! Her mom always say "Nanti nak dekat TRIAL PMR, jangan dok gila gila Kpop okay ?". She only nod my head. Okay. She promise that she will Kpop. Music and alls. But, she promise that she'll never stop to love Lee Gikwang.

Aku copy ayat dia dari apa yang dia msj. Lol. Aku cuma ubah I tu jadi She. Hihi. Tahun ni dia nak ambil PMR. Korang doa kan dia tauuuuuuuuuuu ! Korang tak doa aku cekik cekik korang. Mau ? Dia ada hantar msj kat kami semua. Siapa kami semua ? Kami semua ialah Jaja, Raara, Me[Eisya], Bibim, Hana, Nick, Aimi, Ain, Myza, Aica and Yeeona. 11 kawan bersatu ~

Jojo, even kita kenal cuma dalam internet jek tapi eisya rasa macam kita ni mcm adik beradik jek. Jojo caring. Jojo suka kuatkan semangat eisya bila eisya ada exam semua. Jojo selalu nasihatkan eisya. Thanks Jojo. Iloveyoualot ;'] Tapi apa-apa pun, eisya tak nak rampas Jojo dari Kiki. Kekekeke.

Jojoo, janji tau jangan lupa kan kitaorg ! Kami sayang Jojo. The only one KikiJojo. The perfect couple forever. Nanti time PMR , jawap elok-elok tau ! Tak mau fikir bukan-bukan okay ? Jangan fikirkan kitaorg. Kitaorg sihat sihat jek kat sini. And eisya baca blog Jaja, phone Jojo pun kena rampas dengan mama Jojo eh ? Tak pe , sabar tau. Mak Jojo ambik phone jojo pun utk kebaikan jojo. Untuk bagi Jojo tak ralik ber-sms-ing.

Dont naughty-naughty eh time tengah buat PMR tiba-tiba imagine yang Kiki datang bagi semangat utk Jojo. HAHA, then kiss Jojo. Dont Dont Dont ! Nakal nih. Kan Aimi dah janji nak tolong jagakan Kiki untuk Jojo ? Dont worry lah. Klu aimi tak larat nak jaga, pintu rumah eisya terbuka jek ~ HAHA, melawak je. Sape kata iteww nak kat Kiki awokk tu ? :P Tak hingin den.

Lagi apa eh ? Oyeaah , jangan lupa tgk tv taau ! Eh, asal tv pulak ? Tutor Tv PMR tu. Jangan buka channel One HD pulak tau ! Drama-drama diketepikan dahulu, pelajaran perlu diutamakan. Tapi klu nk tgk City Hunter utk 1 jam boleh lah. Sebab eisya bukan suka drama tu. Muaheheh. Eh semalam, 27/7/2011 hari Rabu ada KPOP countdown kan ? Ada SHINee taau. Tapi Onew dengan Jonghyun Jojo takde. Entah dorang hilang ke mana. Tapi Key, Taemin dgn MinHo ada.

Mesti Jaja syok gila sebab ada MinHo. Aica pulak mesti happy gilaa sebab ada Taeminnies diaa. HAHAH, eisya tak syok gila sebab semalam eisya pergi mana ntah. Tak sempat nk tgk Boyfriend. Entah Boyfriend ada ke tidak. tapi B1A4 ada tau. Tapi tk tgk time dorg perfomes. Tgk time kena perkumpul atas stage je.



Dear Jojo, this is me your Kiki. HAHAH. Study elok elok taaaaaaaau ! Jangan asyik berangan ! Study ! Here some love shape from me and Wonnie for you. Untuk tambahkan semangat Jojo. INGAT ! JANGAN MAIN-MAIN! Study elok elok ! Nanti boleh jumpa lagi. Anyway, this is me Wonnie, buku yang Jojo kasi tu Dongwoon dah simpan and Dongwoon dah siap sign lagi. Dongwoon tak boleh tido tau tanpa buku tu. Study elok elok taau ! Saranghae ♥


Jojo-yaaaaaaaaaaa ! Where're you hah ? Penat tau Jonghyun tunggu kat luar rumah. Kesejukkan kat luar. Keluarlaaaaaaaaaah. Nevermind lah. Study elok elok tau ! Jangan notty-notty. /cubit pipi Jojo\ Nanti dah keluar result PMR kongsi tau. Janji lepas habis semua exam tu , terus online tau ? Rindu nak tweet-ing dengan Jojo. Lepas habis PMR jangan lupa tulis kat wall wall kwn kwn Jojo tuh. Jangan cari lelaki lain tau. Jadikan Jonghyun yang kedua dlm hati Jojo selapas Kiki. Fighting, yeobo !


Betul ke Jojo nak tinggalkan Baro ? How dare you ~ Before that takkan some kiss or hug pun takde ? Oh pleaselahh. Tengoklah muka Baro yang comel ni, bagi kiss or hug baru Baro tak buat puppy eyes. kekeke. Anyway, tahun ni Jojo PMR eh ? You alls , tgk ni yeobo saya nak menghadapi PMR ~ ala asal ada PMR pada tahun Baro debut T~T Apa-apa pun good luck hunny. You Alls , semua jangan tengok jek eh doakan hunny saya neyhh. Klu tak doa saya smackdown you alls. Maau ? Kekeke. Fighting hunny !

Kita kenal scene bulan 5 or 4 kot ? Sumpah eisya tak ingat. Ayoyoo, asallah Jojo deactive fb ? susah nk tgk Friendship meyh. Kita mula kenal time eisya tanya Jojo, nak ambil tag Beast kot or SHINee ? Molla. Time tu takdelah kita gila gila macam skrg neyhh. Selalu berebut namja. HAHA, ohyeah anda adalah madu tetap saya ya. kekkeke. Tapi klu dgn Youngmin anda bukan madu sayaa ~

Then sejak bila eh kita mula bergila-gilaa ? Eisya pun kurang ingat. Yolah, saja masih kecil kotak fikiran saya sudah full. Pendek kata, memory full. Memory saya full dipenuhi dengan lirik-lrik lagu, nama setiap ahli kpop group, lelaki hensem and cute #gatal# and bla bla bla. Eh ada lagii, memory full sebab saya asyik simpan benda benda yang patut saya imagine kan semasa saya kebosanan. Selain itu, ia full kerana kawan kawan saya. Mereka buat saya ketawa. Bukan sahaja di sekolah, tetapi di dalam dunia cyber juga. Ramai yang buat saya tergelak macam orang gila. kekke.

Back to main topic. JOJOOOOOOOOOO ! Mianhaeeeeeeeeee T_T  sebab eisya tak ingat mcm mana kita boleh kenal. Apa punya kawan lah kan ? Maafkan patik tuanku. Patik tak berniat nak terlupa. mianhae again. Jangan lupa study elok elok. 3 bulan tanpa Jojo, 3 bulan tak dapat baca sambungan FF jojo, 3 bulan tak boleh bergila-gila dengan Jojo dan 3 bulan yang panjang 10 kwn ini akan merindui satu-satunya KikiJojo. Kami berjanji takkan cari KikiJojo yang lain. KikiJojo yang ni dah perfect dah.

Jojo jangan ponteng puasa tau ! Jangan ponteng sekolah ! Jangan asyik berangan dlm kelas. Focus apa yang ckg mengajar, lebih-lebih lagi time Add Math jangan ralik berangan atau bermain dengan kawan kawan okaay. Gomoo Jojo ~ /aku tak tau ayat aku betul ke tidak, aku tak pandai ckp bhs Kelantan. Sorry\ One more thing, WE LOVE YOU KikiJojo. That's all. Bubye alls.

Aku belum bagi balik CD math yang aku pinjam dari Nadira tu. Dah berbulan aku tak bagi bagi lagi -.-
written by me Thursday, July 28, 2011 6:43 AM