Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
I'm back for 1 hour ;]


WHATT ? Serios ? She's back


Annyeonghaseyo chingu & Asslamulaikum semua.

/Hello semua\
Hai kamuuuuu ! Thanks sebab masih lagi tgk blog saya yg tak seberapa niehh. Hihi. Btw, saya kembali ! dengan lelaki baru /artis okay bukan lelaki apa eh -.-\ Lelaki itu adalah Jo Youngmin ! Tadaaa, dia lah manusia dalam gambar tu. Pada hari tarikh 25.7.2011 aku periksa iaitu harini. Perghh, I cakap ni. Senang gilaa youu. Tapi tak taulah berapa markah yang aku dapat nanti xD Oyeaaaaaah !! Korang nak tau taaaak ? /tau ape kau pun belum bagitau lagi, gilaa ==\/Ayat yang selalu aku bagi kat kwn aku or kwn aku bagi bila dia ckp 'Hang tau taaaak ?'\

Semalam kan iaitu pada tarikh 24.6.2011 kaaaaan ! Dengar lah ! aku belum habis lagi ! #exited ni# semalam beast datang m'sia. rugi gila time. aku tengah boring gila babun duk belajar Bahasa Arab dah mula, dia mula pukul 7 pagi - 10 pagi. Pagi gila, klu aku cuti baik aku tido. Tapi beast kot ! Jangan harap aku boleh tido lagi ! Aku nak jumpa dorang. Then masa hari sabtu tu , malam. aku call kakak aku kata esok[ahad] beast nak datang. then aku teriak bla bla bla. Then dia janji nak kumpul duit klu beast datang lagi. Horaay. Kau ada kakak macam tu ? Takde kan ? Booo =P Then aku cakap punya lah panjang aku ckp, "Wei nana ! Aku nak jumpa doojoon, junhyung, dongwoon, gikwang, yoseob, hyunseung !" aku tak pasti aku sebut nama sapa dulu but yg aku pasti adalah aku sebut keenam-enam jejaka kacak dan comel itu. Then dia kata nafsu aku besar. LOL. Lawak gila xD

YEAAAAAAAAAY ! Nanti beast ada kat tv. Hihi. Can't wait to see them ! Tapi 8 august nanti , hari isnin pukul 12 midnight. aku sanggup tido lewat. Entahlah nanti ada ulangan ke tidak xD Okay, tutup cerita pasal beast. Now , jom ckp pasal kat sekolah tadi. Tadi time perhimpunan, ckg belum datang. Kami kelas 4 Arif bersembang sembang. Then dgn terkejut Alif datang. Dia kata, "Aishah, baik hang delete gmbr hang, nanti ada penceroboh" bla bla bla. aku baru upload gmbr baru. Private kan je boleh tak ? Hihi. Then aku kata, "oh oh ohh... okaay." bukan tergagap eh. then dia kata, "bahaya oh dia boleh tau password kita." aku tanya , "Lelaki kan ? Hensem tak ? xD" Alif tepuk dahi dia. Klu orang ckp psl lelaki first thing aku akan tanya, dia hensem tak ? Semua yg ada kat semua gelak terburai xD

Then perhimpunan dah mula. Guru bertugas berceloteh sakan sampai aku pun nak bosan. Pastu guru besar pulak kena berucap. lagi lama lah kena duduk kat dewan. Then masuk kelas, aku gossip dengan Nadira, as usual lah weh. Sehari tak gossip dengan dia memang tak sah kot -.- /macam nak kahwin je main sah-sah ni -.-\ Aku tak sure kitaorg gossip pasal apa. HAAAAAAAAAAAA ! Baru aku ingat ! Kitaorg tengah sembang pasal cerita dia dgn Kim Jun & Kim Bum dgn dia. Triangle Love lah senang. HHAHA. dia fall in love dgn dorang lepas tgk BOF yg diulang lagi dkt KBSW.

Then lepas kitaorg habis jawab kertas soalan Pemahaman tempat aku dgn dia dekat je kot. Dia kat depan, aku kat belakang, simple. Then uztaz bukan tgk kitaorg pun tgh berehat kan mata. Apa lagi tidor lah -.- Then kami main , ambik kertas then lukis lah rumah rumah or kedai then kena tutup mata tapi kita org tk tutup mata then kena cucuk cucuk guna pencil. org pun ada tau kita tk boleh tgk kat mana kita cucuk tu. then kita letak pencil bwh kertas then ikut jalan nk pergi mana. kitaorg lukis, rumah masing masing then kita lukis i-city konon konon pergi beast tulah kan. then kitaorg lukis pavilion tmpt ukiss buat showcase. then aku loyar buruk time tu giliran nadira tapi aku suruh dia berhenti.

aku jalan hati hati bagi tak kena tmpt cucuk tu , tempat cucuk tu nama dia lubang besar. aku buat sekali habis terkoyak besar xD then aku pergi icity aku pergi then aku cakap, "haa, jom masuk ! kay mana beast ni, tu diaa ! Main sini, aku nak culik doojoon, junhyung, dongwoon, gikwang, yoseob dgn hyunseung" then habis nadira tergelak pecah perut macam tu jugaklah aku xD then dia kata ,"oh oh ! mana aci ! Ha kita lukis satu lagi iaitu tempat barang kita cilok eh bukan barang ! Tapi manusia xD" HAHA, nak pecah perut aku gelak weii ! Then time kitaorg tengah kusyuk , syok habis main tiba tiba alif mai dia nak tunjuk gangster lah then ke gangster-an dia tak jadi sbb kitaorg asyik gelak je. pastu dia dengan muka sedih plus comel pergi then tetiba bunyi loceng rehat bunyi dia terus lari keluar pintu , dari wajah sedih jadi happy. HAHAH.

Sintuasi di kantin...
drjh 4 dgn 5 arif yg datang awal kat kantin. aku dengan nadira still syok tengah gelak. tapi amira sebok dok cop meja xD then kami main tolak kepala kepala time aku tgh nk makan wedges kan dia tolak pala. Kuang jaqq gilaa. Then time dia nak beli makanan time tu tgh banyak orang nak beli makanan aku boleh lagi pi kejar dia then aku tolak dia, dlm masa yg sama kat blkg dia tu ada itik, aku buat dunno je bila itik pandang aku, eleh aku bukan pameran hidup lah nak dipandang pandang, lainlah kau youngmin :P dengan selambanya aku tolak kepala nadira. act, aku sengaja bagi dia nampak. Kekke. Then kami lari kat tmpt mcm gua tapi bukan lah. Then kami duaorg je ada. then aku kata kat nadira, "weii aku tak tahan lah. aku nak terbuang air kecil" act , tapi aku guna yg biasa korang guna tu. Then aku suruh dia teman aku then dia kata suruh tunggu tapi aku tk than then pergi jelah, aku dh ckp kat dia yg aku pergi dulu.

Then time aku dh separuh jln nk pergi toilet tetiba dia datang tolak kepala aku then dia kata, "HOIIIIIIIIIIIIII ! Aku suruh tunggu lah bongok !" then time kat bawah bumbung tukan kita org duk gelak macam org gila terlepas dari rumah sakit jiwa. aku kata, "apa kebangang punya org tolak kepala org ! Takde sivik punya org !" act, aku tak sebut pun takde sivik punya orang. Then dah sampai tandas aku buang air, dia kata nak tinggal aku then, bila aku keluar dia terkejutkan aku. nasib baiklah aku tak menjerit macam haritu aku menjerit punyalah kuat time lepas aku kelua dari toilet sbb alif terkejutkan aku. Alif memang teror gila dlm mengejutkan org terutamanya aku. Kay tu je. lps rehat takde pe yg best. jwb math paper 2. senang kacang goreng jek.
written by me Monday, July 25, 2011 2:47 AM