Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Gua penat broo ~


Annyeonghaseyo chingu & Asslamualaikum semua.

Yo yoo ~ what's up everybody ? Gua hari ni penat gilaa. Tadi lari penat sampai aku boleh pengsan tapi takde lah sampai pengsan. Tapi tapikaaaaaan youu , mula mula kitaorg buat buat lari then kitaorg jalan jeww sebenarnya #okay stop guna 'wwww' tu, gua geli -.-

Okay okaay, kite sambung balik eh lepas beraction berlari tuh aku jalan dgn Nadira eleh tinggal kejap je nanti bertumbung balik xD HAHAH. Tadikan aku bwk MP3 seriosly tak tipu. Aku nak listkan lagu lagu tuh tapi terlampau byk sampai pening nak ingat. #MacamOrgNakTgkSgtListTu,Boo !

Then then, kami yg last skli yg sampai bukan mcm last org skli, but mcm mana eh nak explain ? oyeah, bila dah nampak bangunan sekolah aku lari punyalah laju tak larat punya pasal aku menjerit yeah dah sampai sklh, horaaay ! pastu masuk masuk je pgr sklh air sirap dh habis sbb byk org tmbh.

Gedik ah dorg tu tambah tambah ! Pulun je lebih. Kami lagi penat tau dah lah kami yg last. Ni Nampak !? oyeah, pastukan aku ambil botol aku dalam dewan then aku pergi kantin, sian aku srg je duk kat kantin tu manusia lain semua duk kat luar dewan.

Pastu aku panggil Amriza dgn Athirah duduk dgn aku sekali drg tgh smbg, so aku pun nk dgr. Okay seriosly, aku dah lupa apa yg drg smbg. Ingatan aku hilang sbb penat xD then cikgu guna microphone ckp suruh semua murid msk duduk dlm dewan, then masa tuh Nadira dah sampai kat kantin , dia pergi ambil botol air dia sebelum tu.

Then aku ckp kat dgr weh jom lah pergi dewan then drg tak bgn aku jln pastu terjatuh atas lantai bkn tak sengaja tak disengajakan. seriosly, lps smpai sekolah aku penat gilaaaaa. Bdk drjh 5 yg ada kat situ pun tgk aku. Muka aku mcm pengemis dah duduk atas lantai tak tentu psl xD

Then msk dewan bla bla bla. malas nak cerita. Then lps habis tu makan kat kantin. Tahap 2 rehat lamaa. Mula mula rehat cmpr thp 1 dgn thp 2 then thp 1 dh habis masa rehat kami still mkn. best gila boleh rehat lama boleh aku smbg dgn Nadira.

Then, kami masuk kelas then ada pertadingan mewarna aku warna gmbr tuh sambil dgr lagu wehh ! Disebabkan kusyuk mendengar lagu battery mp3 aku habis. best gila dgr lagu fiction time mewarna. rasa nak nangis je.

Btw, Hana I dah balik then kami tgh wall to wall nih. Oyeaah best gila ! Ada satu betina ni #SorryAyatKasar, dia islam dia boleh selamba je peluk Yoseob ! Semua b2uty marah. Aku mrh ni act. Menyampah gilaa.

Then aku ada ternampak kat group kpop blogger kan ternampak ada org post psl vid kat showcase beast smlm. sumpah daebak gilaaaaaaaa ! Abs kiki, OMG !!!! Boleh pengsan aku xD #Ktuje. BAIIIIIII.
written by me Saturday, July 2, 2011 12:45 AM