Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Entry persahabatan kita, 4 Arif ♥


Annyeonghaseyo chingu & Asslamulaikum semua.

Tetiba keluar gmbr B2ST pulak kan ? Hihi. Act, nak letak gif Dongho dgn L tapi takkan nak letak dua dua sekaligus ? Berat pulak blog ni ;/ So, aku main ambik je gmbr yg ada dlm Dash Tumblr aku tuh.

So, baca dah title tuh ? Tadi kat sekolah seriosly, aku sukaaa ! Harini paling best ! Dan aku takkan lupa saat saat manis aku dengan 4 Arif. Drg selalu buat aku tersenyum. Aku sayang drg , tak kira lelaki atau perempuan. Semua sama je. Aku syg drg sebgai kawan.

Tadi before rehat kitaorg semua buat PSV then ckg suruh bwk surah khabar. then, aku bwk surat khabar psl 24 july nanti. HAHA, aku siap potong gmbr B2ST tuh. Then aku, menujuk nujuk kat kawan aku. Aku memperkenalkan ahli ahli B2ST. HAHAH.

Then bljr PI, eh jap eh. Aku nk bukak lagu Fiction jap ;] Kay, dah. Time PI kami kena pergi bilik J-QAF. Then kami tak kena tulis pape pun. Sebab time tu pun aku takde buku, buku ade kat uztaz. then, kitaorg cuma dgr cerita uztaz psl ape ntah. Then semua guru terpaksa pergi dewan, ntah knp.

Then masa PI dah habis, kami belajar BM. Ckg BM saje je tau. Ckg BM kata biarlah. Nanti lepas saya habis mengajar baru saya pergi dewan. Nak ajar kami uhh. Then ckg tinggalkan kami dgn worksheet. Kami kena cari maksud dlm Kamus Dewan, berkumpulan. Aku berkumpulan dgn Farwizah.

Aku cari maksud dlm kamus, dia jwb soalan yg ckg bagi tu. So, terbahagilah kerja kami. Kalau dia dah habis aku suruh dia tiru aku punya maksud yg aku tiru dari kamus dewan tuh, then bila aku dah habis aku pulak tiru jawapan dia xD

Then after rehat pulak, kami belajar BM lagi. Kami buat kerja bebas sebb skg tgh sebok mark soalan kami. Aku pulak, belum siap kerja aku pun tiru buku kwn aku. E'eleh bkn srg je eh Fatimah pun sama :P

Theeeen, Sains. Kami semua bwk beg pergi makmal sains. sebab lps sains tu kami balik. Then, ckg tgh meeting so tunggu kat luar makmal kami semua letak buku atas lantai then kami main, kata lelong lelong 2 seringgit. HAHA. Best gila !

Then, budak lelaki ada yg kata Wei, jom balik jalah ? HAHAH. Semua pakat nak balik. HAHA. best gilaa. Then kami ambik buku masing masing. Then, ada lagi buku atas lantai, Aqilah kata haa ni buku second hand ! Lelong lelong ~

HAHA. Then, aku suruh Nadira smbg cerita dia tuh. Sumpah best. Dahlah watak aku dgn Dongho pun ada. Dia dgn Kim Bum. HAHA. Then lps habis bercerita. Adlina kata, ha semua dah ambik buku masing masing. Buku satu ni ja takda sapa nak beli.

Then ckg dah habis meeting semua lari masuk barisan. HAHAHA, kwn kwn aku tak pernah berubah dari buka sekolah sampai skrg, kalau ckg takde je mesti merayau then budak lelaki duk kt luar, main lari lari. then bila ckg dtg semua ckp, Cikgu ! Cikgu ! Cikgu ! Nak bagi tau yg ckg dh dtg.

Then semua pkt lari. HAHA, yg perempuan pulak berjalan dlm kelas then kalau ckg dh dtg mula lari kat tempat masing masing. Kalau aku dh duduk kt tmpt aku sendiri aku ckp kat org yg lari tuh, Lari ! lari ! lari ! Hijau ! Hijau ! Hijau ! HAHA, sekong rumah aku sendiri.

Then kami semua masuk makmal sains, then belajar tajuk Mengukur Jisim. Then belajar bla bla bla. then ckg keluar makmal sains, nak berphotoshoot dgn ckg ckg lain & guru besar. Then apa lagi buat bisinglah.

Yang lelaki main lari lari then menjerit sana sini, yang perempuan pot pet sana pot pet sini. Then tetiba hasya ckp hai aishah ! Dia berlakon mcm dia Dongho. Then dia tanya aku, awak suka sape ? Then aku jwb, L then dia merajuk. AHHA, berlakon mcm dia dongho ah. merajuk marajuk.

Dlm aku pujuk pujuk tu, Alif terlanggar aku, Alif lah manusia yg aku kata muka nak iras iras L. Dia terlanggar aku sbb ikmal tolak dia. Tulang belakang aku pun sakitlah, then aku tumbuk blkg dia. Then, dia merajuk dgn aku. Aku buat bodoh je.

Lol, kau bukan L or Dongho nak merajuk rajuk dgn aku. HAHAA, nanti baik jugakkan ? So, takde ape yang nak dirisaukan lah ;0 Then lps alif langgar aku and aku pukul dia balik. Si hasya iaitu my baby dongho serang aku pulak.

pi tolak aku pulak. Tumbuk mau ? then dia kata , tu Wafa yg tolak aku! Then, aku buat buat merajuk dgn dia. HAHA, then dia buat buat romantik dgn aku guna 'sayang-sayang' , geli geleman aku == Then time tulah yg nadira kata dia L. then before nadira ckp dia L , hasya tanya , you sape ni ? kacau kite je nk beromantik == Haha, meremang bulu roma akuu.

Then tiba tiba hasya blah dari situ, merajuk lagi lah tuh ~ Then aku suruh nadira smbg cerita dia and bla bla bla. Then smbg punya smbg sedar sedar dh balik dah. fatin ckp dah balik. So, aku pun keluar dari makmal sains tinggalkan nadira.

Dia tgh packing brg dia. So, aku keluar lah dulu. Then turun tangga then nadira dgn hasya dtg kat aku nak rebut aku. mcm mcm lah drg ckp ! dua dua tarik tgn aku. Boleh tercabut tgn aku nanti.

Drg janji nak beli apa ape je. Then hasya kata dia nk beli tiket concert beast 24 july ni VIP punya ! Then nadira kata dia nak beli berlian yg besauu punya. then aku cuma, ckp huh ? Then, aku dah lupa apa yg hasya ckp. aku ingat nadira kata dia nak beli tiket VVIP punyaa !

Then aku ckp, senang bagi aku duit hampa ! Muahahah, mata duitan aku nih. HAHA, then aku suruh sambg esok. INGAT !  Hasya tu Dongho manakala Nadira pulak L. AHHAAH, sumpah suka gilaa. Harini hari yg bersejerah utk aku. Aku janji akan ingat kenangan ni sampai bila bila

Aku sayang manusia yang duduk kelas 4 Arif  Aku harap nanti bila kita dah besar, dah sekolah menengah kita semua satu sekolah, then satu kelas. Aku tak mau berpisah dgn hampa, nanti kalau dah sekolah menengah takda sapa dahlah nak bising mcm ismail ;/ then nanti kat sekolah menengah takdalah aku nk tgk Qayyum dgn Ismail atau Ammar dgn Ismail bergaduh. Hampa selalu gaduh. Tapi aku tau, suatu hari nanti hampa akan jadi lebih matang dan menjadi best friend :D Then takda lah aku nak jumpa manusia yg suka kacau aku mcm Alif, Ikmal, Qayyum dgn Luqman. Aku ingat lagi time kita tangkap gmbr satu kelas time belum tangkap gmbr, blkg aku ada Ikmal dgn Alif duk main tolak tolak kepala aku, then ckg ubah tempat hampa, yeaay, takda sapa nak kcau aku dah xD Tapi aku tau nanti aku akan rindu hampa sebab hampa tak kacau aku dah. Nanti takdalah aku nak tgk Ikmal selalu kena marah dgn Teacher Tang sbb tak siap kerja. Hihi. AKUSAYANGHAMPASEMUA 
written by me Tuesday, July 5, 2011 12:26 AM