Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Sukan tara.



Annyeonghase chingu & Asslamualaikum semua.

Comel tak baby tu ? Tu anak angkat aku dengan Dongho.*tipu* Lol xD Fine budak tu tak comel. HAHA. Eh pagi tadikan aku ada sukan tara. Sepatutnya petang semalam tapi hujan pulak. Dah aku plan cantik cantik nak bawak MP3 dengan Earphone lepas habis sukan tara.

Tiba-tiba buat harini pulak. Ish aku cepuk kang ~ Thn 4 cuma buat lompat tinggi dgn lompat jauh. Dua dua aku gagal. Lompat tinggi dgn lompat jauh je. Menyesal kot tak bawak MP3 dahlah lepas habis sukan tara duk dlm dewan je. tak buat apa apa.

Kalau aku bawak MP3 mesti aku dah boleh dengar boleh menari lagi ~ Lagipun takde kawan nak sembang. Nadira duk kat barisan rumah biru. Aku duk kat barisan rumah hijau. Sumpah menyesal gila tak bawak MP3 T^T

Kalau aku bawak jugak time lps rehatkan bljr aku boleh dengar lagu tak payah dengar cikgu mengajar. Lagupun bljr BM dgn BI je pun. Aku tak larat nk dgr Teacher Tang membebel aku dengar MP3. Loyar burukkan aku ni ? lol xD

Eh eh tadikan masa aku gagal lompat tinggikan aku geram sbb tak boleh lompat then aku buat muka geram then aku ginjat ginjat sikit atas tilam lompat tinggi tu. lepas tu semua kawan kawan aku dgn cikgu cikgu aku gelak. HAHA. Then syamira buat muka macam aku tadi. Aku suka bila dia senyum ;]

Then masa rehat aku, nadira, syamira, misha, fatimah, dania, husna, salwa, watin, ainol & sarah main musical chair kat dlm pusat sumber. sumpah best weh ! Lama aku tak main musical chair. Then kami main cikgu cikgu. syamira jadi cikgu kami semua murid. kami murid tadika.

syamira cakap punyalah terhegeh hegeh. Act, dia ni tomboy tau tapi kekadang dia menggedik mcm perempuan jugak. tapi sebenarnya dia tak gedik. Kami main cabutan bertuah. setiap org kena ambil no masing masing. Then no yang dipanggil dapat buku tu. HAHA.

Then syamira minta balik buku. Then ainol kata cikgu ni kedekutlah, kami belum baca ckg dh ambil mana aciii. Lol. Dorang memang kelakar. Happening gila kat pusat sumber tadi. Aku sayang dorang. Then syamira kata meyh meyh cikgu ni memang kedekut pun , baru tau ? :P

Then kami main sorok buku orang yang kena cari duk kat luar. then syamira, misha, wain & fatimah kena sorookkan. Then aku dapat jumpa buku banyak then salwa ambil. You know what ? Dari tahun lepas sampai skrg aku still benci dia. BENCI BENCI BENCI.

Yeaah, semalam aku buat doodle. bagi aku comellah. Tapi bagi korang entah lah. Doodle tu khas untuk birthday dongho. Nak tengok ? Jeng jeng jeng.

LU CURI LU MATI

Ni aku lukis guna tangan tau and aku takde curi doodle org. Ni 100% aku buat sendiri. Takda cilok cilok cilok :P Ini hasil tangan aku sendiri. Tak percaya ? Tengok ni :


LU CURI LU MATI

Tu gambar lepas habis aku lukis. Tak percaya lagi ? Kesah pulak ? Yang penting aku tak menipu. Aku lukis gambar ni then colour semua ni kat photoshop. Then aku delete colour paper tu guna magic eraser. then tukarkan ke background berwarna putih.

Tapi susah gilaaa nak colour doodle ni. betul susah gilaa T^T Nak colourkan line dia then warna kat dalam lagi. Okay sikit tips aku nak share. Kalau nak buat doodle line dia kena terang dari colour kat dlm tu then kat dlm tu pulak letak la colour yang smooth sikit.

Tu je kot. Aku masih baru dalam bidang doodling ni. Aku punya doodle tak secomel Kak Amar dgn Kak Nazihah. Dorang teror. Aku tak teror ;] Ohye, yang URL blog aku tuh aku guna Photoscape. Aku colour doodle ni guna Photoshop CS3. Aku takde CS5 guna jelah dari takde.
written by me Thursday, June 16, 2011 2:48 AM