Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Happy Birthday Shin Dongho Oppa !


Annyeonghaseyo chingu & Asslamualaikum semua.

Hai awak awak semua ! Dengan ini saya umumkan pada hari Rabu(29/6/2011) Dan pada pukul 11 malam ini bahawa sudah tiba Hari Jadi Shin Dongho ! Yeah, maybe korang pelikkan patutnya pukul 12 nanti baru wish tapi knp pukul 11 ? Sebab kat korea skrg dh pukul 12 tepat tepatlah. Hihi.

Actually, Mak mertua aku iaitu Hana ada buat pertandingan dengan madu aku yang tercinta iaitu Ary. Okay, round 1 kami kena buat entry special buat Dongho. But, maybe Ary tak boleh kot buat entry special buat Dongho sebab dia tak boleh on sgt sebab result exam dia down. Mak ayah dia marah kot. Dia boleh on untuk homework yang kena buat guna lappy je. But, aku dah pujuk dia. InsyaAllah dia akan buat apa yg boleh dia buat :D

So jom nyanyi Birthday song dulu nak ? Jom sama sama. Satu, dua , tiga MULA !


saeng-il chu-ka ham-ni-da
saeng-il chu-ka ham-ni-da
ji-gu-e-seo u-ju-e-seo
je-il sa-rang-ham-ni-da
kkot-ppo-da deo gop-kke
byeol-bo-da deo bal-kke
sa-ja-bo-da yong-gam-ha-ge
hae-pi-beo-seu-de-i tu-yu
(happy birthday to you) happy birthday to you
saeng-il chu-ka ham-ni-da
saeng-il chu-ka ham-ni-da
kkot-tta-un nae-chin-gu-ya
gul-go-git-kke sa-ra-yo
saeng-il chu-ka ham-ni-da
saeng-il chu-ka ham-ni-da
ji-gu-e-seo u-ju-e-seo
je-il sa-rang-ham-ni-da
kkot-ppo-da deo gop-kke
byeol-bo-da deo bal-kke
sa-ja-bo-da yong-gam-ha-ge
hae-pi-beol-seu-de-i tu-yu
happy birthday to you
saeng-il chu-ka ham-ni-da
saeng-il chu-ka ham-ni-da
kal-kka-teun nae-chin-gu-ya
pom-na-ge sa-se-yo
beol-ga-teun nae-chin-gu-ya
tok-sso-myeo sa-ra-yo
chu-ka hae-yo
chu-ka hae-yo
saeng-il chu-ka hae

Birthday song dlm korean. HAHAH. Panjang gilaa. Aku dah sediakan hadiah untuk birthday dongho act. Hihi. Nak tgk ? Jap eh. Haritu aku lukis dua doodle. Guna pencil. Tak guna tablet or photoshop. Tapi kalau warna doodle tu guna photoshoplah. Aku tak pandai mewarna -.- Btw, comel gilaaakan lagu birthday song korean version nih ? COMEEL GILOO. Now, jom tgk hadiah aku :D


Lol. HAHHAHAH. Kedua-dua doodle ni aku lukis guna tangan aku sendiri okay. As aku ckp aku lukis atas kertas bukan atas tablet or photosho tapi kalau nak colour doodle nih guna photoshop lah. Hihi. Ohyeah, doodle tuh pegang Poster 'Happy Birthday Shin Dongho'. Okay, jom pergi hadiah yg seterusnyaa.


Tangkap gambar ni lepas balik sekolah hari tu. Hihi. Yeaah. Balik balik sekolah terus buka lappy itulah kerja aku. Hoho. Okay tulisan aku hodoh. dah stop. Tapi aku iklas :] Jom, tgk hadiah yg terakhir pulak eh. Hihi.


Aku mengaku tu kertas yg sama seperti hadiah yg kedua. Malas nak buat kertas lain. Tak mau membazir. Membazirkan amalan syatain :P HAHAH. Suara aku tak sedap. Tapi lepas aku show off vid ni kat facebook kat group yg aku join semua kata suara aku cute. Terharu gilaa :'] Dah stop. Aku tau aku gedik -.- Hihi. So, ni jelah hadiah yg aku nk bagi kat Dongho :D

Eh waitt, ucapan belum bagi lagi. Nak tgk ? Naah ,



LU CURI LU MATI

Orang yang tolong aku translatekan ayat ni adalah Syiqin. Hihi. Tq Shiqin :D Guna software Photoshop + Photoscape. Hihi.
written by me Wednesday, June 29, 2011 7:35 AM