Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Dongho & Kim Bum ;]


Annyeonghaseyo chigu & Assalamualaikum semua.

Hai hai semuaaaaaaa. Rindu ct tak ? HAAHAH. Act, malas nak update sebab takde apa yang nak diupdate and 10 day bla bla bla tukan ct tak nak buatlah . hee ;] Okay act , ramai kawan kawan ct suruh ct update . So, maybe ni entry pendek kot . heee. Kawan ct kata rindu nak baca entry ct . alolo ~

Okaay , nak cakap apa ek ? Hurmm . Okaaay , actuallykan ct ada jatuh hati kat satu peria ni . Ecece , ayat tak bole bla -.- Okay orang bertuah itu bernama Shin Dongho & Kim Sang Bum . Okay dorang artis bukan kawan sekolah aku okay . Takde maknanya aku suka kawan sekolah aku . semua tak hensem dan tak comel macam Dongho & Kim Bum ;]

Okay , aku suka dongho sebab apa ek ? Sebab apa ek ? Lupa sudaaaaaah ~ Okay jap aku try ingat ingat balik kenapa aku suka dengan maknae UKISS tu . Okay fine aku tak ingat T^T aku dah older post banyak kali dah antar friendship aku dengan opah Raara . Penat nak older post .

Okay maybe , aku suka dia sebab dia comel . Sape tak suka lelaki secomel dia . Maybe haritu aku habiskan masa aku dengan pakcik Youtube je kot . Then tengok mv 0330 . then tengok muka dongho comel gilaa ! Then haritu aku tengok Star King dongho menangis . Gambar kat atas tu masa dia tengah menangis kat starking lah tu :]


Haaa , kau jangan nak menggatal tengok muka dia lama lama . Kalau tidak aku taekwando kau. Ada berani ? Okay aku suka dia sejak 15 may kot entah lupa. hee. Ini semua gara gara KBS World tayang Boys Over Flower baliklah . Mula mula , bila ada cite ni kat tv aku buka cerita lain .

Then esok esok esok time aku boring aku tengoklah cerita dia . And masa tu pun aku takde keje . semua channel takde cerita yang best . So aku tengok jelah . heee . Then ternampak kim bum . And I was like "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, COMELNYA DIA ! DIA AKU PUNYA :P" . Aku dengan opah Raara berebut nak kat Kim Bum . HAHAHAH . Kim Bum dulu first love opah aku .

Sekarang aku ada atok baru . Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay . Atok Yoseob dah expired . Muahahah . Atok baru aku adalah kim bum . Best gilaa dapat atok macam dia dah la comel . Kim Bum lagi comel dari Yoseob kot . HAHAHA. Kesian Yoseob . Even , Kim Bum lagi tua dari Yoseob . Kesah je dia tua ke tidak . Kim Bum tetap comel . Ada masalah ? Lagipun tua setahun je kot . Hee .

Onedaykan aku dengan opah Raara gaduh kelakar gilaa . Aku kata nak pergi Paris dengan atok Kim Bum . Then dia kata jangan menggedik dengan atok . AHAHHAH. Kelakar gilooo . Then aku cakap aku bawak dia sekali pergi kat Eiffel Tower dating kat situkan best then aku ckap kat dia aku kena duduk tengah tengah antara atok dgn opah aku .

Then dia kata gantung aku kat Eiffel Tower . HAHAHA . Kelkar gilaa . heeee. Then dia kata muka kim bum comel macam panda . Yolatuh , HAHAHAH .

Okay aku tipu ni entry pendek . act , ni entry panjang :P
Manalah aku tau aku tulis sebgini panjangnya . Kbai . 
written by me Sunday, June 5, 2011 4:52 AM