Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia


Annyeonghaseyo chingu & Asslamualaikum semua.

Yo yooo ~ Hari sabtu nih ada larian serentak. Sapa tak mau pi ? Angkat tangan macam sayaaaa ~ Aku tak mau pii weii. Kalau tak pi nanti kena hantar nama kat Kementerian Pelajaran pulaak. Mak aku pun ckg tapi bkn kat sekolah aku , sekolah lain.

Tapikan aku best sebab ckg pun kena lari, padan muka :P Dahlah harini Showcase BEAST. Malam nanti pukul 8.30 dh mula. woii ! aku nak pergiii ! Untung ah B2UTY yg dpt pergi. Jojo dah sampai kat hotel. Hana I dapat panggilan dari Astro Hitz yang dia menang tiket tuh.

Mana aci gilakan depa dapat pi ? Hihi. Hana I dah janji nak beli kat aku Beast Stuff tu pun kalau kakak dia bagi duit. Dia kata percuma. Wohoo. bertuah gila aku kan ? Yeah semalam time kami wall to wall tiba tiba dia cakap kat aku yang dia dapat msj yg dia menang tiket tuh.

Tapi malangnya dia tak tau nak ambik tiket tu kat mana. Semalam time dia tanya ayah dia boleh ke tidak pergi ayah dia kata boleh then dia kena tunggu jawapan dari kakak dia. kakak dia pun kat yes. tapi dari Johor nak ke Sunway Lagoon jauh kot ?

Dia kata semalam yang dia akan bertolak harini. Pagi pagi tadi time aku tengah tidur dia dah bertolak kot. semalam dia sampai menangis nangis sebab takut tak boleh pergi. Aku pun terikut nak nangis sebab dahlah dapat tiket tu free pastu tak pergi. rugi je kot !

Uwaaaaaaaaaaaa, bagi tiket tu kat aku pun boleh xD HAHAH. Minta mita dia sampai sebelum pukul 6/7 sebab mesti sunway lagoon dah penuh dgn manusia sbb showcase tuh. OMG, Hyunseung ILY.

Back to main topic, okay sorry tersampai kat Showcase BEAST pulak. Hihi. Nanti aku nak bwak MP3 dgn earphone. Amacam, beranikan aku ? Kawan aku ada cakap nanti tiba tiba time berlari menari lagu ManManHani pulak main main tarik baju xD ckg yg lari sebelah aku pun pelik nanti xD

HAHAH. Then tiba tiba tgh lari Dongho ada sebelah aku. Tak boleh bayangkan owh ! Then time dgr lagu fiction aku menari tarian penguin pulak xD HAHHAA. Dahlah kena mula pukul 7.30 org tgh mengantuk tuh. Tak pasal pasal aku boleh berlari sambil tidur kot. HAHA.

Dahlah tak dapat hadiah. gedik betullah ! At least kasi lah hadiah patung Dongho ke apa ke. Aku ada terjumpa kat tumblr ada satu patung nih Dongho tgh lompat gmbr shoot utk album yg ada lagu ManManHani tu kot. Aww aww, rambut dia warna blonde youu <3 Apa lagi eh ? Kami semua kena lari ikut laluan Merentas Desa haritu. #KBAII.
written by me Thursday, June 30, 2011 9:55 PM