Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Ulangan Oh! My School make me crazy x)

Tadi aku tengok ulangan Oh! My School . Panas gila doee ! Haha . Tapikan kakak aku tak tengok sangat Oh my school sebba dia duduk depan laptop so aku boleh la ejek pasal Suzy ! Okay aku cakap benda yang bagi aku HOT sangat ni ! Jap ek aku tengah buka youtube nak tunggu loading . Aku nak tengok part yang bagi aku HOT gilaa vaviss .

First of all , sorry sebab entry kali ni seGEDIK semalam juga . so kalau anda tak nak baca budak gedik ni tulis . anda boleh tekan (X) okaay .

Okay macam ni , ada orang tanya dorang(Yosoeb&Suzy) adakah mereka sedang couple ? Nak tau Yosoeb kata apa ? Yosoeb kata I WISHHH !!!!!!!!!!! I wish ? Masa tu hati aku patah gilaa ! I wish ? Dia nak couple dengan Suzy si toyol tu ? Toyolkan suka curikan ? Suzy curi Yosoeb aku ! Kita toyol la ! okay back to main topic , aku Yosoeb please jawab adakah awak nak jadi Boyfriend Suzy ? Kalau macam tu kita takd ehubungan dah okay XD Aku benci kauu . Dah kali ketiga aku tengok kau dengan suzy pegang tangan and hampir Kiss satu kat tv siaran langsung and ulangan ketiga pulak kat youtube . masuk kali ketiga aku akan benci kaau untuk selama-lamnanya ! Don't worry aku akan bakor gambar kau dari blog aku ni . Tukar Gikwang pulak ~ Say goodbye noww ! Bubye Yoseob Helloo Gikwang :)

Pergilah dengan Suzy kau tuu . Sesuailah kalau Gikwang kat blog aku sebab kat cerita cinta tiga segi kau dah takde dah dalam cite tu sebab Minho pengganti kau :P Hero dalam cite tu Gikwang and Minho not you Yang Yoseob !! Aku dah bakor kau kat dalam Cerita Tiga Segi . Haha,padan muke Si Suzy pun aku dah bakar habis-habisan :PPP Biar korang mampus :P Okay Hot issue dah habis sekrang nak bagi tau korang benda paling best time kat Oh My School :)

Okay masa kena teka lagu dalam koreakan mestilah ada yang kena menarikan ? Suzy kena menari ? And know what ? Time dia tengah terhegeh-hegeh menari dengan gaya-gaya sexy dia tu dia terjatuh OMGGG aku gelak habis doee ! AKu kata PADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN MUKAAA KAU !! AMBIK KAAU ! Part tu aku jerit habis ! Sampai habis suara akuu ! Sumpah doe kuat gile aku jerit ! AKu berasa amat puas bila menjerit seperti itu :) Tak kesah orang kata aku gila ke apa . Asalkan aku puass ! Tau tak apa reaksi Yosoeb bila minah tu jatuhh ? Dia GELAK !! Haha ambik kau yosoeb pun gelak kat kauu ! Haha , ada lagiii !

Ni last , ni bagi aku marah sikit . Game yang last sekali ni dorang kena buat pekerakan badan pastu orang depan sekali kena teka apa yang dorang buat . Yang aku bengang orang buat begerakan lain Suzy pegri buat pergerekan lain dah la Yosoeb duduk depan dia Yoseob kena ikut Suzy tuh habislah dorang kalah nanti . Suzy ni nak malu ape haa ? Orang nak bagi kumpulan menang bukan kena denda apesal la kau bodoh snagat ha perempuan*marah nii* . Nak malu ape kebendennya ? Hoi sedarlah sikit fans kau tu sikit yang amat . aku tengok kat fan page Yosoeb admin page tu ada masukkan gambar kau dnegan yosoeb pegang tangan . andand nak tau apaa ? semua ANTI koa doee haha , nasib kau . ade yang cakap "I WANT TO KILL HERR !!!!!!!" aku like komen die . 23 orang like . haha kalau seribu like lagi bagos . And banyaklah yang burukkan kau . 90% yang tak suka kau kat gambar tu and 10% yang suke kat kau . kesiaan . AKu pakat like komen-komen orang yang tulis buruk pasal kau . jahatkan aku ? Yeah ofcourse lee , ct :) Muahaahahahaha*gelak dnegan nada jahat*
written by me Thursday, April 21, 2011 1:45 AM