Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Sejarah tentang Ct Online Diary

AKu buat entry ni sambil denga lagu BEAST . Korang nak tau tak ? Sejarah Blog ni ? Ok , first time blog ni dilahirkan aku tak tau apa-apa oasal blog . Pasal blog femes memes ni tak tau satu blog yang banyak tutorial pon . sian kan ? Sila kesian sekarang .

Dahulu kala , blog ni bukannya Ct Online Diary tetapi Whan To Know My secret ? Masa tu tak tau nak letak nama apa kat blog ni . Dan dulu pon aku tak selalu update blog tahun lepas aku rasa tak sampai 50 lagi kot . Tapi tahun ni aku bersemangat untuk update banyak-banyak . Kan sekarang blog aku dah femes memes *perasan sendiri .

Aku tak ingat bila blog ni dilahirkan tapi yang pasti pada bulan September tahun lepas . Dulu kat Facebook kawan aku cuma 200 je kebanyakan dari mereka tiada blog dan hanya sekelintir orang sahaja yang follow blog ni . Tapi sekrarang dah seribu bukan perasan sendiri cuma nak cakap je . dan sekarang follower pon dah meningkat . 200+ terima kasih ya kepada sesiapa yang follow blog ni .

Dan sekarang juga , banyak yang ingin menempah header dan menpah untuk edit blog masing-masing . Dulu , aku tak reti nak hias blog aku bagi cantik . Dulu blog aku huduh yang teramat . Dulu , aku promote blog aku kat page ni kira 30+ kot yang follow sikitkan ? Tapi ada yang menghina blog ni tapi itu dulu . Sekarang ? Banyak yang nak ambik hati aku hanya nak suruh aku edit blog dorang .. PLEASElah aku tak seBODOH itu ..

Bila aku promote blog aku kat group-group yang aku join kat facebook tu diaorang suruh aku follow balik blog dorang . Aku tak mengamalkan "I FOLLOW U , U FOLLOW ME" kalau ada je perkataan tu kat chatbox aku atau kat comment link tu aku tak endahkan ye . So please baca entry ni sampai habis ! jangan setakat datang follow je then suruh follow balik . takde komen langsung tengok blog ni . I will ignore it :) Are you understood ?

Oh ya , pada mulanya blog ni dibuat secara rahsia dari keluarga aku cuma kakak aku (Nana) je yang tau . Bila abang aku balik ha , nak tau dia buat apa ? dia buka blog aku senyap-senyap kurang asam punya abangg ! Pastu dia pergi bagi tau mak aku then abang aku dengan mak aku pun baca semua entry dalam blog ni . Dulu aku tak reti nak buat entry lagi . buat ayat-ayat bodoh jelah sebab aku takpandai lagi -,-' Pastu abang aku lagi sorang tahu lagi . Si abang yang tahu tulah pergi bagi tahu kat abang yang tak tahu tu . dorang tergelak-gelak baca entry-entry aku yang sungguh stupid tu . Bikin panas saja itu abang !

Ok tu jelah berlambak dah aku tulis ni . Entah-entah korang tak baca pon ! Siap la nanti aku tengok stat takde sape baca entry ni aku AKAN DELETE BLOG NI ! AMARAN NI !!
written by me Sunday, April 3, 2011 3:59 AM