Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
OMGG ! Aku dah minat gilaa kat Justin Bieber nii ! Nak pergi konsert diaa !

OMGG . Kat sekolah tadi aku asyik ingat Justin Bieber , Justin Bieber , Justin Bieber ! Oh , Bieber kau sudah hasut aku bagi suka kat kauu :D Dah la comel ! cepuk kangg ! Aigoo , sian Yosoeb takde dah kat hati aku ni . Sumpah doee aku minat gila sekarang dengan Si Bieber tu ! Sekrang -layan lagu BI pulak ~ Tapi sikit-sikit laa . OMGG ! Kenapa dia comel snagat ? Dia baik gila doee . Kat Never Say Never dia bagi duit kat orang main violin kat tepi jalan . He is kind guys . Ohh , I love him very muchh ♥ Habislah kalau Yoseob bacaa .

Nanti 21 April Justin nak buat Konsert . Nak pergi doee ! Jeles dengan kekawan kat fb ade orang dapat pergi konsert JB ! OMGG ! Kawan kakak aku pun dapat pergii ! Nak pergi . Korang nak pergi tak ? JOMM ! TAPI koranglah belanje . hehe . Ala sesekali ajee . Hehe . Tapi time tu aku sekolah . Tulat kot konsert tu akan bermulaa ! OMG tak sabarnya . Eleh , macam aku je yang pergi -.- Masa tengok Never Say Never pun JB buat konsert . Cerita tu dia buat 20+ konsert sehari . Mesti penat gilaa . Masa tengok Konsert tu pun dah rasa macam betul-betul tengok konsert JB . Kuno gile aku ni

Nijelah . Ct nak bersiap untuk ke Tuition .
P/S : I Love You Bieber ♥
written by me Tuesday, April 19, 2011 12:17 AM