Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Oh ! My School bersama Yoseob dan Gikwang ?

Baru nak update sebab semalam lepas tengok Oh! My Shcool terus tidur . haa ? gempak taak ? tajuk tu ? ok ok . semalam aku tengok Oh!My School ada Gi kwang !! banyak hari ni akku nak cerita . Ni , Yoseob nak menari dulu then , Yoseob macam tau-tau je Gikwang bangun pastu nak menaari sekali pastu Yoseob cakap "Noooooooooooo !" Gikwang buat-buat sedihlaah . Pastu dalam senyap Gikwang menari taau ! hahaa . kelako benoo episod semalaam . KAH ! KAH ! KAH !

Haaa , time kena teka lagu tukan Gi Kwang kena teka lagu ni Yoseob pulak betul-betul duk sebelah dia then aku tak tau kenapa Gikwang nak cium Yoseob . pastu ada lgu fall in love la pulok -,-' Oh ya , Yoseob dengan Gikwang kena menari lagu Mysetry , Shock and Breath . Beast gilee !!!!

Haaa , nak tau apa yang terjadi ? Gikwang yang kena jadi cikgu menari sebab Gikwang yang diundang . Yosoeb tetamu TETAP . Sampai Gikwang berpeluh-peluh . Pastu Yosoeb lapkan peluh Gikwang masa tu aku rasa OMGG !!!!!!! sweetnyaaaaaaaaa ! bestnya kalau Yosoeb buat kat aku macam tuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!

Ada lagi ada lagi ! Haa , lepas Yoseob menari yang Ct cerita kat perengan nombor satu tu . Gikwang pulak yang menari (masa ni belum jadi guru tarian lagi ya) Gikwang menari lagi hebaat dari Yoseob ! pastu yoseob ternganga kejap then , dia tolak Gikwang tarik baju Gikwang(bukan koyakkan ye . tolak pelan je bukan kuat) pastu dia tak tak puas hati tak ingat ape yang die cakap .

Dan lastly , timeeeee game yang terakhir Yosoeb cakap kat Gikwang "Lee Gikwang you are going to punishment room !" lebih kurang cam tu arr . And , masa kena teka warna dalam bahasa inggeris Yoseob cakap purplee ! dan buah dalam bahasa inggeris anggur ! dua-dua warna purple bangga pulak aku letak blog aku warna purple :) . ok la bubyee !
written by me Tuesday, April 5, 2011 11:04 PM