Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Never Say Never

Tadi balik sekolah aku terus pergi tengok wayang . haha . apa nak jadi . Dah la hujan -.- Aku tengok cerita Never Say Never best gilaa doee ! AKu pergi dengan kakak aku and kawan dia . Cerita tu ada video Justin Bieber masa kecik-kecik dulu . Comel gilaa . And sejak kecik lagi dia minat dalam bidang nyanyian ni .

Kami pakai cermin mata 3D . Tau apa tak ? Ada 6 orang je dalam panggung ! Serios tak tipuu ! Banyaknye yang tak minat JB . Yang bestkan kami boleh nak jerit ke nak melalak macam orang gile pun tak pe sebab orang sikit je . Aku dengan kawan kakak aku ada 4 orang . tambah dengan pasangan couple jadi 6 orang je . haha .

Paling suka time cite tu da nak habis then JB nyanyi lagu Baby . Best gilee doee ! Kan 3D kan ? masa Jb duk nyanyi lagu Baby tu ada la macam benda-benda kecik meletup . pastu aku nampak macam benda tu kelua betul-betul je . then aku dekatkan aku dengan bende tu tapi tak dapat pun sebab bukan betoll ! Andd masa JB nyanyi One Less Lonely Girl en , Diaorang panggil 3 orang perempuan naik kat atas stage then JB bagi bunga kat diaorang alangkah bahagiaanyaa ! Then perempuan yang last sekali kena kiss dengan JB . lepas turun stage dia jerit-jerit macam orang histeria lagii -.-

Haha , aku rasa aku nak jadi Belieber balik ? Boleh tak ? alaa , boleh laa :D
written by me Monday, April 18, 2011 4:20 AM