Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
I'm so jealous !!

Semalam aku tengok Oh! My School . Nak tau sape tetamu undangan ? Suzy Miss A ! OMG dah la duduk sebelahh Yosoeb ! Nak tengok cerita tu ? Nah aku bagi link ,
Part 1 : http://www.youtube.com/watch?v=stURfZ1w1W0&feature=player_embedded

Part 2 : http://www.youtube.com/watch?v=-D614r5fG3U&feature=player_embedded

Part 3 : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aZJ2wLMLY7Y

Part 4 : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WsmgDP5KcOg

Part 5 : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rOrlQh7Pyz8

aku tak tau ade subtitle atau tidak . Tak sanggup nak tengok lagi ! Sakit hati gila doee . Suzy tu asyik betulkan rambut kat depan die je ! Macam la bagus snagat . And masa aku tengok time pengacara yang pakai cermin mata tu suruh Yosoeb pegang tangan Suzy . Tergamam aku tengok taau ! Serios doe , aku buat entry ni sambil nangis sebab jeles . Yeah , aku gedik ! Yosoeb bukan aku punya . Buat apa aku nak nangis ? Okay Ct stop crying Ct ! Annoying okay ! Weyhh aku tak boleh berhentri menangiss ! Sedih doee . Aku tengok dengan kakak aku semalam sebab tu tak leh nangis kalau tidak dia kata aku over -.- serios doe . Oh! My School bagi aku BENCI Yosoeb tau !

Bukan sebab Oh! My School tapi Suzy sebenarnye . Haha , aku memang gedikss sebab pasal tu pun nak nangis . Hey , come onlah Ct sebab lelaki tak guna tu kau nangis ? Lelaki memang tak guna ! sebab tulah aku benci lelaki ! Semua buaya darat . tetiba je aku ni. Yosoeb bukan aku punyalaah ! Ahh , benda yang paling aku benci bila tengokkan Yosoeb dengan Suzy nak kiss ! OMG kalau dorang betul kiss sumpah aku akan menangis ! then terus tido tak sunggup tengokk ! Nasib Yosoeb gelak . Tapikan kalau dorang kiss en macam mana ek dorang rasa ? Lepas shooting Oh! My School terus couple ape ?

Huishh , kalau macam tu aku terus benci Yoseob buat selama-lamanya ! And terus padam gamba-gambar Yosoeb yang ada kat album aku ni . And aku akan membenci B2ST . Maknanya aku takkan jadi gossip girls dah la . Sebab kehidupan KPOP aku dah hancuss . Then aku delete semua lagu B2ST tak mau dengar suara yosoeb ! kalau dengar pun bagi aku sakit telinga , sakit hati and sakit macam-macam lagi . Kalaulahkan dorang kiss aku tak mau tengok Oh! My School dah tengok cite tu bagi aku bangun lambat je . dah la aku sakit hati tambah kena bangun lambat ! Kalau terbuka satu channel ni pasal B2ST aku akan buka channel lain .

Kalau aku benci satu ahli kumpulan ni aku akan benci semua sebab dia telah sakitkan hati aku . Okaylah entry ni terlalu over pulak aku bace -,- Dorang belum kiss lagi tapi dah kecoh . Tapi aku tetap berasa aku benci Yosoeb . I Hate you Yosoeb ! I Love you Bieber ♥ . Hurm esok konsert JB aku nak pergii ! Aku sanggup ponteng sekolah demi konsert tu , tapi takde tiket . ade sape yang murah hati tak kat sini ? kalau kesian bagi tiket JB :)

Owh aku cakap pasal JB nie terus lagu kat MP3 aku keluar lagu JB . Love me Jb ♥ Ohh rase jeles aku tak terpadam lagi . Hati aku masih sakit . Tapi sabor jelah . Kalau boleh nak je aku bakor Suzy ni . Kite bakor je *ikut usop wilcha hantu kak limah* . Siapa setuju angkat tangan macam saya . Ohh Suzy I will kill you , dont worry it won't hurt :)*betul ke ayat aku ?* . By the way , aku gedik XD

Panjang gak entry kali ni . Maaf sebab entry ni over banyaak ! Kalau menyampah minta maaf . Saya ni memnag overr T___T
written by me Wednesday, April 20, 2011 6:21 AM