Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Demam Koreaa ^-^ And boleh tak letak lagu kat blog ?

Harini aku demam korea . Badan aku tak panas tak sejuk . Sihat je . cuma Korea punya pasal aku demam ^-^ . Nak tau kenapa aku demam Korea ? Jom kita bacaa cerita dia macam mana :)

Okay , hari ni aku sekolah . Aku duduk Kedah sebab tu la sekolah . Harini Nadira tak datang sekolah . Tapi tak bermaksud aku tak boleh jadi Gossip Girls tanpa dia . Still ada kawan aku yang kaki gossips jugak selain Nadira . Masa rehat , sepatutnya aku rehat dengan Sarah dengan Adlina tapi Amira pun nak join aku pun on jelaah ! Then aku makan nugget je . sebab tak lapar . And then , bila Sarah dengan Amira dah sampai aku mula dengan Korea .

Aku tanya dorang minat Korean tak ? Then Amira dengan Sarah pun minat . Aku ingat Dania , aku dengan Nadira je yang minat korean ni~ . Then aku tanya la pasal korea .
Aku : Korang minat kumpulan apa dalam K-POP ?
Amira : Super Junior !
Sarah : Aku punn !
Aku : Amira , kau pernah tengok Full House tak ?
Amira : pernah !
Aku : Best tak ?
Amira : Best gilaaa !
Aku : Nanti aku nak tengok cerita tu kat laptop kakak aku . Hoho . *KUNO gilaa akuu,baru nak tengok cerita tuu*

Amira pergi basuh tangan dia . Then aku tanya sarah pulak .
Aku : Sarah , selain Super Junior kau minat group apa lagi ?
Sarah : AAA , BEAST/B2ST . *OMG terkejut berok aku !*
Aku : OMGG !! Samaa ! Dorang comel gilaaakan ? Dari mana kau minah doraangg ?
Sarah : AKu minat dorang bila aku duduk rumah sepupu aku dia bukak K-POP Hitz .
Aku : Kau dengar lagu apaa ?
Sarah : tak tau lah . tapi best . Lagu beautiful kott .
Aku : OMGG ! masa first time aku minat B2ST pun aku suka laguu tuu ! Tapi dalam MV tu ada orang pakai baju belang Biru dengan oren tak ?
Sarah : Ada !
Aku : OMGGGG ! Tu la Yosoeb yang aku asyik cakap kat kau tuu ! *berapa kali aku nak cakap OMG ni ? -,-'*
Sarah : Dia ke Yosoeb ? *SHOCK* Comel gilaaaa !
AKu : ketepikan dulu perkara tu . Okaay , selain lagu Beautiful kau suka lagu apaa ?
Sarah : *Blurr , tak tau lagu apa lagi*
Aku : Shock ?
Sarah : haa lagu tuu ! Best !!
Aku : Every day I shock (shock! ), every night I shock (shock! ) . *sambil menari*
Sarah : *gelakk*
Aku : Mysetry ?
Saraah : Paling aku sukaa !
Aku : Igeot cham (mystery, mystery,mystery)*sambil goyangkan kepala macam B2ST buat tu *
berapa minit kejaap .
AKu : AHHHH ! Aku nak pergi Korea ! Korea ! Koreaaaa !
Sarah : Kau ni demam korea ke apa ? Makan ubat tak lagii ?
Aku : takde ubatt ! Suruh Yosoeb belikan ubat :P
Sarah buat-buat call orang .
Sarah : Hello , Yoseob toling belikan Ct ubat .
AKu cuma gelak jee .
Lepas tu kami ingat nak lepak kat Pusat Sumber tapi loceng dah bunyii ! Tapi , aku lalu depan DIAA ! sambil cakap pasal B2ST dengan Adlina and Sarah . Amira dah takda sebab diakan pengawas kena jaga dewan -,-'.

Anyway , korang boleh tak Ct nak letak lagu kat blog ni ? Ct letak yang slow-slow je . Lagu tu romantikk ! Sure touching gilaa . Please komen patut tak ct letak lagu kat blog ni ?
written by me Sunday, April 17, 2011 1:54 AM