Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Cuba teka siapa yang tak pergi sekolah hari ni ? I laa :)

Hey hey , hari ni aku tak pergi sekolah . sebab aku tido rumah lagi satu . Pastu kakak aku asyik bangunkan aku then aku cakap yelah yelah yelah , tapi tak bangun pun . Perangai aku memang macam ni :) cakap je yelah . tapi tak buat punn . Hari mak aku baik hati bagi aku tak pergi sekolah . hee . selalunya bangunkan aku sampai aku bangun . Tapi harini tak . hee sayang maak .

Ermm , nak lari tajuk boleh ? Alaa boleh lee . Ala tak nak kawan kalau tak bagi :P bagi ekhh ? yeyeeye sayang koraang !

Yeaay malam ni ada Oh! My School takde Suzy , yess ! Malam ni ada Gikwang and Yosoeb . Yess suka gilaaa . Tadi aku tengok kat Youtube Oh! My School ep 20 tapi takda Subtitle . Bila aku nampak dorang gelak aku pun gelak laa . haha . aku buat macam faham je bahasa korea tuh . aku memang la . buat je faham padahal satu apa pun tak taau . Tapikan aku gerenti epi 20 ni pasti best ! sebab kelakar . hahaa . kumpulan Gikwang kalah then Gikwang kena makeup dia jadi datuk haha pecah perut aku gelak tengok youtube tadii .

Mesti kat sekolah tahap 1 tengah rehat . Alif mesti asyik duk tengok jam je sebab nak rehat . Bila kat skelah Alif selalu panggil aku suruh tengok jam . kami memang . rehat je tau . Sekrang mata pelajaran apa ek ? entahla malas nak tengok jadual :P metsi hari ni banyak kerja sekolah . keh keh keh . Mesti ALif duk merungut jam tu lambat kami rehat pukul 10:45 sebor ye Encik Alif oii . Nadira pulak mesti dok termenung kat Kim Bum dia . Tak tumpukan perhatian . macamlaha ku tak tau perangai kauu ! asyik termenungkan Kim Bum je . Oit kau kecik lagi tak boleh kahwin lagi . Lain la aku dah dewasaa :P

Andandand , Minggu depan ada lagi Gikwang dnegn Yosoeb ! OMG ! Cant wait to see them :D Tapitapiii , aku takut yang teramatlaahhh ! nak tau kenapa ? aku takut kalau aku kena duduk rumah lagi satu dah la kat sana takda Internet,Astro, OMGG aku boleh gila kalau takda semua ni . semalam aku tuisyen, aku bawak MP3 kat sana . memang nak mampos awal aku ni . kena rampas baru tau ! Masa cikgu belum sampai aku dengar laguu ! aku dengar lagu 0330 dengan kawan aku . kami sepakat tak mau bagi tau cikgu . aku bukan bawak MP3 je tapi Headphone aku bawak gak . dah la besar akalu cikgu nampak habis lenyap ! huhu . nasib cikgu tak nampak . kalau budak lelaki dah masuk aku tutup lagu terus sebab dorang tu batu api . budak perempuan je boleh dipercayai . kehkehkeh . AKu bawak mp3 tu pun sebab lepas balik tuisyen kena balik rumah lagi satu . so kalau aku tak nak bosan aku terpaksa bawak benda tu . hanya lagulah bagi aku tak bosan .

Okay okay , dah terlebih lari tajuk dah ni . Gtg :) see yaa . Alif lama lagi untuk hampa semua rehat . sabar kay . Sabar separuh daripada iman :DD
written by me Monday, April 25, 2011 7:30 PM