Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Contest : Blog saya comelkan ?

AMARAN JIKA ANDA ADA PENYAKIT SAKIT JANTUNG ATAU APA-APA PENYAKIT SAYA NASIHATI , ANDA TIDAK PERLU BACA ENTRY NI ..




Haha . Ayat tu macam bengong je -,- rase nak tergelak pon adeee . ok ok , straight to the points je lah . Acctually blog aku ni hodohkan ? Tidak layak untuk masuk contest ni kan ? Oh , saya sedar siapalah saya . Ok ok tak payahlah buat ayat sedih kat sini . Mana la tau aku menang ke .

SYARAT-SYARAT yang mudah lagi senang:
  1. jadi follower blog Nadd dan Tasha (WAJIB)
  2. tulis satu entry pasal contest ini dengan tajuk contest "belog saya comel kan?"
  3. paste-kan banner kat atas itu pada entry korang dan link-kan sekali
  4. tag kepada TIGA orang dan makesure dorang tau, okey?
sape yang berminat join la ek ?
  1. lastly, tinggalkan komen anda beserta URL blog pada entry ini atau entry di blog Nadd untuk memudahkan kami terbang terus ke belog comel anda tu (:
TARIKH TAMAT: 12 JUN 2011
written by me Tuesday, April 5, 2011 5:57 AM