Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Sepak laju laju kang !

See the title :s: Actually tetiba je perkataan tu dalam fikiran so letakk la sebagai post title :) Boring . Boring . Boring :face15: . Dari tadi asyik duk tengok youtube pasal Yoseob ajaaa . Tak jemu jemu tengok muka dia yang comeeel tuu :face2: kira macam jatuh cintaaa la dengan diaa !! :face9: Tapikan Ct ada la "TERNAMPAK" dia menyanyi kan lagu Take care of my girlfriend kat satu perempuan ni wah time ni gue panas amettt ! Dah la tak lawa ade hati kat Yosoeb ku yang tercintaa ! Nak aku sepak laju laju ke NERAKA ke ? Eh samapai neraka terus ambik kau minah ! Tu la menggtal dengan pakwe aku ye ! Sampai menagis baru taau :face58: :119: Nasib aku nampak muka Yoseobku yang comel tu dah hilang marah kalau tidak aku marah macam , macam ape ek ? tak tau la tapi maraah la :face54: . Amboii . Rindu Yoseob !!! Papai nak solat pastu tengok muka Yoseob jap then mimpi indah pasal Yoseobb ^^ emoticon30
written by me Friday, March 4, 2011 7:35 AM