Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Selamat kembali ke sekolah


Back To School !
Salam , Annyonghaseyo . Kepada yang dah sekolah hari ni , best tak sekolah ? Sorrylah , korang hari ni aku ponteng sekolah . Malas la weyhh ! Esok sekolahkan ? Ape korang rase ? Tak puas cuti lagi ke ? or rasa bersemngat ingin ke sekolah ? Kalau aku , NAK CUTI LAGI ! PLEASEE !


Dengan kasut belom kering lagi !! T__T . Oh Tuhan tolonglah akuu ! Korang jangan kata aku malas ke ape ek ! Aku terlalu cuti-cuti malaysia la sangat sampai terlupaaa ! Masa nak hantar mak kat airport mak pesan cuci kasut awal-awal jangan bila dah habis cuti sekolah baru nak buat ! Hahah . Aku tak ikot cakap mak . Sorry maak ! Dah la sekarang musim hujan ! Terpaksa la letak kasut kat bawah kipass .


Susun buku , dah . Gosok baju , kain dan tudung , dah . Isi air dalam botol , belom . Tengok gambar Yoseob , dah (Sebenarnya tak wajib pon :P) Buat surat palsu sebab tak datang sekolah , belom ! Nak cakap apa lagi err ? Oklah itu je buat hari ini :)

Sekian ,
Terima Kasih
written by me Sunday, March 20, 2011 3:51 AM