Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Hikayat Merong Mahawangsa

Heyy ! Acctually , hari Isnin dah pergi tengok cerita tu . Hari ni baru nak hapdet ;) Ct pergi tengok cerita tu dengan cousin Ct . Miza , Ira , Amie(lelaki , sama umur dengan Ct) Hani dan Nana . Best cerita tuu ! Walaupun kami masuk lambat tapi masa time tu bestt !! Masa tu Marcus adaa ! And dia cute sangaaat ! Dia CT punya okkk !!! Hee . gurau je . Mula-mula tengok Marcus ni takde la secomel and sekacak Yoseob ! Tapi bila lama-lama tengok makin comel and makin kacak la pulaaak ~~ Oh ya , Ct pergi tengok kat MBO , Ampang . Lepas habis tengok wayang kita orang pergi kedai amende tah tu . Miza nak beli baju Super Junior dia tu . Tapi orang tu cakap stok habis . Bila ade dia call . Dia cakap sekarang musim Justin Bieber . Aku pon belek-belek la baju Justin Biber tuh ! Aku dengan Nana beli same same . Baju Nana warna hitam , aku putih . Kitaorang kongsi . Pagi tadi aku pakai baju diaa . Hee . Aku memang tak minat Si Justin Bieber tu tapi saja menggatal . Lepas habis beli baju semua tuh kita orang pergi Ampang point ke ape entah . Lupa la . Nyanyok daah nenek Ct nie ~ . Beli la apa-apa yang ada . Yang aku ingat aku beli baju T-Shirt . Dengan buku novel . Dua buah buku novel aku beli . Satu nama "Akulah Cinderella" and lagi satu "Bila Hati Bercinta" . Aku tau aku tak layak lagi baca buku cinta tapii ,....... entah la kenapaa . Jangan cakap aku ni gatal ke ape pulak ekhh ! Sekarang aku baca bab 14 dalam novel uhh . Nanti aku bawak kat sekolah SEMESTINYA Nadira nak bacaa ! SEMESTINYAA ! Habis la akuuu !! Kerja sekolah belum siap hang dok gatai baca buku novel cinta pehai cik CT hoiii ! Keja kolah punya banyak mengalahkan gunung everest tu belom siaap ! Hang bole duk rilek jaa nohh ? Dah menggilaa sudaahh ^^ !! Ok ok . Di mana kita tadi ? Oh yeah sekarang cakap benda lain pulak ^^ . Masa hari Selasa uh Orang yang jual baju Super Junior uh call then dia cakap stok dah ada . Dia cakap ada tiqa warna sahaja hitam , biru and kelabu . Pastu Nana dengan Miza tengah fikir macam mana nak pergi sana . Fikir punya fikir tak jadi pergi sebab Hani wat perangai menangis sebab tak boleh ikot . Pastu aku geraam gila nak mampus dengan Hani ni aku marah diee ! Lepas aku tengking dia akau pulak kena marah dengan Nana ! Hadoii ! Okey la membebel sudah habis ^^;
written by me Wednesday, March 16, 2011 8:06 AM