Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Fenomana Korea ?

Pagi tadi aku ternamapk surat khabar Sabtu Serba Santai(19.3.2011) aku simpan dulu surat khabar tu sebab nak mandi pergi ke sekolah . Tadi baru je aku baca then mak pon tegur aku mak cakap
mak : Aik , kau mimpi apa ni baca surat tetiba ?
Ct : Hehehe , saje je :)

Then nak tau tak ape kisah dia ? Ade sorang kakak ni nama dia Norhayati Azahir , 14 dia minat gilaaa dengan K-POP ni . Especially BEAST ! Ohmygucci ! best gile kakak tu ! Dia sanggup beli barang barang beast yang beratus-ratus ! Aku baru buat status kat fb ade orang yanga kata dia membazir , hahah . Pastu beli tiket yang berharga RM350 tambah lagi RM200 untuk jumpa ahli kumpulan BEAST .

And aku terbaca yang dia koleksi CD , baju , poster dan light stick tercetak gambar atau tulisan nama kumpulan BEAST ! Dah la sampai disini saja malas aku nak kejap tulis kejap tgk surat khabar !
Sekian,
Terima kasih
written by me Thursday, March 24, 2011 5:30 AM