Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Ct tak boleh buat header pada waktu ni

Nampak tak title ? Pada-pada sesiapa yang TEMPAH HEADER tu CT mintaa maaf sesangat sebab waktu ni Ct tak bole wat header korang . Nak tau sebab apa ? Sebab Ct ada kat rumah kazen kat Kuala Lumpur . On pon guna laptop dorang . Harap korang faham . So sesape yang dah tempah tu harap sebar ye ! Tadi baru sempat on . Nak au ape yang jadi tadi ? 4 request nak jadi kawan . 7 mesej , yang korang nak tempah header tuu ! 26 notifcation ! Habis Ct taau ! Penaat ! Maybe hari Isnin atau Selesa Ct akan buaat .Doakan Ct ye . Tadi perjalanan amat memenatkaan ! Bayangkan la weyhh Kedah ke Kuala Lumpur jauh gilaa babeng !! Masa kat kereta aku termenung & dengar lagu dengan MP3 aku la . Ofcoz la aku denga lagu Beautiful hihihi . And tetba je aku minat lagu Bad Girl-Beast . Tapi tak denga sangaat . Banyak aku dengar Beautidul je . Ok la papai <3 dah 30 minit dah nie . Online 30 minit je . Lepas nie turn orang lain pulaak x)
written by me Saturday, March 12, 2011 6:10 AM