Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Bubye mummyy :'(

Hoy hoy hoy , title tu bukan pasal yang mak aku dah meninggal ke hape ekk ! Tapi , mak aku nak pegi Mekaah ! Ni kali ketiga dia pergi Umraah :face72: . Aku sedihh laa . Nanti bila bila aku sedih siapa nak temaan aku ? :face22: Mak nantikat sana jaga dirii taau ! :face15: Mak janji nanti balikk taau ?? :face14: Mak jangan tinggalkan Ct taau ! Ct sayaang maak ! :face39: I :67: u for ever and ever ! Nanti kalau Ct bangun tidur Ct nak peluk siapaa ? :face50: Takkan dengan Nana koot ? :131: Nanti siapa nak mengomel kat Ctt ? :face37: Siapa nak cium Ct sebelum tidurr ? Siapa nak ingatkan Ct bila Ct lupa nak solaat ? :face44: Bukaan maak kaan ?? :face41: Lagipon Ct nanti mesti gado dengan Nana !! Pastu kalau Ct rindu maak Ct pasti akan call maak ! And sebelom tido Ct wajib call maak ! Sebab Ct akan rinduu maak ! Ok lah , nak cakap bila ak pergi ni . Hari jumaat esok laa !! Pagi pagi la mak nak pegi dah aku akan tunggu maak ! Aku akan peluk mak dengan erat sekali ! Dan meminta maaf kepadanyaa :face68: akan peluk kiss diaaa :face2:
written by me Thursday, March 10, 2011 6:36 AM