Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
penatnyaaaaaa !

wah hari yang paling penat :x::131: .

:67:edit blog kawankuu yang tersayang ! :65: nadira :66:

:n:buang frame gambar kat blogg kakak aku tuu ! :face30:

:face9:akhirnyaa:128::86: aku buka jugaa blog aku !
rinduu gilaa kat blog !

:face16:tapi malangnya , esok aku sekolaaah ! malasnyaaaaaaaaaaaa ! sekolah lain cuti semiggu apasal pulak aku kena cuti hari khamis hingga ahad pulak nii :face14: 4 hari je kott cuti ! tak cukup maa ! tapi tak pek la nanti korang kena ganti :10: .nasib esok tak dek BI ! kalau tidak habis kena bedai dgn teacher Tang ! !

:13:perkara yang paling teruk nya ialaaaah ct datang lambat tuisyen 5 minit lagi habis masa scince maluu gilaaa ! kat tuisyen . then semaaayang !

:120::119: sayaaa boring ! oke la nak kemas buku untuk esok :r::x::q:
written by me Tuesday, February 1, 2011 4:33 AM