Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Kita patut menerima kawan dgn seadanya

Apehal jadi baik ni ? kalau tidak bergaduh je tak sudaah . Post lepas gado dgn Nadiraaaaa soo hari aku nak cakap pasal kawan juga tapi kena terima dgn seadanya . Masa kat sekolah tadi aku tergerak hati nak wat post nie , so sekrang aku berjayaa ! aceeh ;) Aku nak ceritakan pasal di sekolah tadi . Masa aku datang pagi tu Nadira seronok tengok aku , dia ceritakat aku yang dia mimpi , yang aku dah tak ada *faham faham jela* . dia cakaap "Wei Ct, kau tau tak aku mimpi yang kau dh meniggal sbb sakit jantung . pastu kau tau tak ? aku jadi gilaaa ! sebab aku ada buat dosa kat kau . aku takut la kalau kau dh takde !"*tak ingat sangat apa yang dia cakap * . pastu dia pergi cakap kat semua org malu laaaa aku . and then masa Sains gigi aku patah then pergi tandas , masa nak balik kelas nampak Aiman dgn Luqman theen Luqman tanya "Darah tak ?" aku cakap "yaa"  . tak kiralah sama ada perempuan atau lelaki . kita haruslah berbaik sesama sendiri . sekurang-kurangnya tanyaa apa yang berlaku or what ! see kalau kita tak minta maafkat org tu kita akan jjadi gilaa . then Nadira maafkan aku , aku maafkan Nadira . Berbudi Bahasa Amalan kita *apa kena mengena dgn nie ? what everlah xP*
written by me Sunday, February 13, 2011 4:17 AM